امروز: شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65138 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدرضا شیخی درگفتگو یا خبرایران اعلام کرد؛

هلدینگ برنامه نویسی تاو در حال راه‌اندازی پروژه متاورس«آریوسنس» می باشد/ افراد با پروفایل شخصی درآریوسنس توانایی فروش محصول،برگزاری میتینگ‌ها و جلسات آنلاین آموزشی خود را دارند/ در«آریوسنس» زندگی دیگری بساز

خبرایران : مدیرعامل شرکت تاوگفت: افراد با ساختن پروفایل شخصی در سوشال مدیای متاورسی با استفاده ازفضاهای سه بعدی رایگان توانایی فروش محصول، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات آنلاین آموزشی خود را دارند.
هلدینگ برنامه نویسی تاو در حال راه‌اندازی پروژه متاورس«آریوسنس» می باشد/ افراد با پروفایل شخصی درآریوسنس توانایی فروش محصول،برگزاری میتینگ‌ها و جلسات آنلاین آموزشی خود را دارند/ در«آریوسنس» زندگی دیگری بساز

محمدرضا شیخی مدیرعامل شرکت تاو و مدیر پروژه آریوسنس درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : ما درشرکت تاو ازطریق هلدینگ برنامه نویسی تاو در حال راه‌اندازی پروژه متاورس به نام آریاسنس هستیم.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این تکنولوژی رشد روزافزونی تا به حال داشته، برروی موضوع Web3 در حال تحقیق هستیم. سابقاً Web 2 بصورت تصویر دوبعدی بود که در حال حاضر Web3 بصورت سه بعدی موجود است و تمام تصاویر مشاهده شده در اینترنت در آینده نزدیک بصورت سه بعدی (متاورس) Web3d درخواهد آمد.

شیخی عنوان داشت : در زمینه سوشال مدیای متاورسی ما این امکان را به افراد می‌دهیم که با استفاده از فضاهای سه بعدی بصورت رایگان پروفایل شخصی خود را بسازند و از آن برای فروش محصول، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات آنلاین آموزشی استفاده کنند.

 

نحوه استفاده از محیط متاورس آریوسنس را در تصاویر زیر می بینید

تصویر شماره 1

وی ادامه داد : همانطور که می‌دانید پایه اصلی ما هوش مصنوعی است که شامل انواع مختلف از قبیل هوش مصنوعی پرو لباس و ... می‌باشد و می‌تواند خدمات مختلفی برای مخاطبان ایجاد کند.

شیخی ابرازداشت: یکی ازمحسنات پروژه ما این است که موجب می‌شود یک پله از دنیا جلوتر باشیم، چرا که با انجام این کار توانسته‌ایم در فضای متاورس بیش از چندین هزار نفر را آنلاین کرده و خاصیت Voice call را برایشان فراهم کنیم که به لحاظ فنی بسیار پیچیده و هزینه‌بر است.

وی افزود : شعار ما در این مسیر ایجاد احساس واقعی در دنیای دیجیتال است که در این فضا متجلی و کاربردی می‌شود.

 

 

تصویر شماره 2

مدیرعامل شرکت تاو خاطرنشان کرد : ما به حدی درفضای متاورس پیشگام شده‌ایم که در حال اخذ User هستیم و اگر جامعه و مردم نیز حمایت‌های لازم را از ما داشته باشند، برای اولین بار در حال صدورعلم به دنیا خواهیم شد و با توجه به اینکه به میزان قابل توجهی در دنیای سوشال مدیا عقب مانده بودیم، با این کار جلو می‌افتیم و کم‌کاری‌ها جبران خواهد شد.

 

وی تاکید کرد : هدف دیگر ما این است که یک نگرشی را در فضا ایجاد کنیم که این ذهنیت که تمام کارها فقط توسط خارجی‌ها انجام می‌شود، از بین برود. ما با انجام کارهای سنگین شبانه‌روزی و قاطعیت خودمان این گام بلند را بر می‌داریم.

شیخی بیان داشت: تیم وسیعی از نیروهای برنامه‌نویس و طراح را از سراسر کشور جذب کرده و بصورت درشرکت تاو بصورت تخصصی آموزش می‌دهیم که در نظر داریم با پشتیبانی آنلاین این تیم تخصصی را در شهرهای دیگر نیز گسترش دهیم.

 

تصویر شماره 3
 

 

وی اضافه کرد: از طریق کانال تلگرامی نیز گزارش هفتگی در خصوص کارهای جدید خود به مخاطبان ارائه می‌کنیم، چرا که می‌خواهیم در کنار جنبه اطلاع‌رسانی کار آموزشی هم انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت تاو بیان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی 6 ساله، در نرم‌افزارهای جدید فایل کتابخانه‌ هم افزوده‌ایم که سابقاً فاقد game play بوده با افزودن فایل کتابخانه می‌توان از آن استفاده مفیدتری داشته باشیم که به لحاظ تکنولوژی کاربسیارعظیمی است و امیدواریم سایر شرکت‌های سخت ‌افزاری هم بتوانند دنیای متاورس را بومی‌سازی کنند.

وی ادامه داد : از سوی دیگرمی‌توان دراین فضا، Token جدیدی ایجاد کرد که با اتصال به دنیای مجازی، ارز دیجیتال را ساپورت کند که این امر به زیرساخت مناسب و کاربردی احتیاج دارد و از طریق این تکنولوژی روز دنیا، فروشگاه‌ها می‌توانند امکان خرید با ارز دیجیتال را برای مشتریان فراهم کنند.

شیخی درپایان سخنان خود گفت : برای رسیدن به این مرحله آسیب‌های فراوانی را متحمل شده‌ایم و دیرتر از زمان مقرر پا به این عرصه نهادیم، ولی امروزه با هشیاری بالا و حمایت‌های مردمی و ارگان‌های مرتبط می‌توانیم جایگاه خود را در این عرصه تثبیت نماییم، چرا که این فضا بسیار شفاف و کاربردی خصوصاً برای نسل جدید می‌باشد.

 

آدرس شرکت: شیراز، بلوار شهامت، کوچه 9/1

سایت: gameplay.arusense.com

 

 
 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب