امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65139 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مصطفی جعفری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت صنایع آذریاپ تبریزبزرگترین تولیدکننده و عرضه کننده ماشین آلات مدرن نانوایی درسطح کشور است/ نان دردستگاه های آذریاپ تبریزبدون دخالت دست و کاملاً بهداشتی تولید می شود/ مردم فرهنگ استفاده از نان را با کمک رسانه‌ها و نمایشگاه‌ها بیاموزند

خبرایران: مدیر فروش شرکت آذریاپ تبریزگفت: امروزه شرکت صنایع آذریاپ تبریز بزرگترین تولیدکننده وعرضه کننده ماشین آلات مدرن نانوایی درسطح کشوربا تمرکز بر صنعت نان و نانوایی و انجام فعالیت های مختلف در این صنعت می باشد.
شرکت صنایع آذریاپ تبریزبزرگترین تولیدکننده و عرضه کننده ماشین آلات مدرن نانوایی درسطح کشور است/ نان دردستگاه های آذریاپ تبریزبدون دخالت دست و کاملاً بهداشتی تولید می شود/ مردم فرهنگ استفاده از نان را با کمک رسانه‌ها و نمایشگاه‌ها بیاموزند

مصطفی جعفری مدیر فروش شرکت آذریاپ تبریز درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:  شرکت آذریاپ تبریزاز سال 1380 با اختراع و تولید نخستین دستگاه نانوایی مدرن، فعالیت خود را آغاز و با دلگرمی و انگیزه ای که به دلیل استقبال بازار از نخسیتن اختراع و تولید داشت توانست با اختراع و تولید دستگاههای بیشتر فعالیت خود در صنعت نان را تداوم بخشیده و نهایتا در سال 1390با علامت تجاری ثبت شده «آذریاپ» توانست به عنوان عرضه کننده پیشگام دستگاههای مدرن نانوایی جایگاه خود را در این صنعت مستحکم نماید.


وی تصریح کرد: امروزه شرکت صنایع آذریاپ تبریز با علامت تجاری « شرکت صنایع آذریاپ تبریز » بزرگترین تولیدکننده و عرضه کننده ماشین آلات مدرن نانوایی در سطح کشوربا تمرکز بر صنعت نان و نانوایی و انجام فعالیت های مختلف در این صنعت می باشد.

جعفری درخصوص فعالیت های مختلف شرکت نیزابرازداشت:  برخی فعالیت های شرکت صنایع آذریاپ تبریزعبارتند از: تحقیق و توسعه محصولات کاملا بومی برای صنعت نان و نانوایی، بومی سازی و همگام سازی دستگاههای خارجی با ذائقه ایرانی، تولید دستگاههای و ماشین آلات مدرن برای پخت نان ایرانی کاملا منطبق با ذائقه ایرانیان، توزیع و پخش دستگاههای تولید در سطح کشور،خدمات رسانی و تامین قطعات دستگاههای نانوایی در سطح کشوراست.


وی ادامه داد: مطالعه مداوم بازار برای شناسایی نیازها و خواسته مصرف کنندگان و صادرات دستگاههای و ماشین آلات پخت نان به کشورهای همسایه و دیگر کشورها خوشبختانه با استقبالی که کشورهای خارجی و بخصوص کشورهای حوزه تمدن ایرانی از دستگاههای تولیدی شرکت آذریاپ بعمل آورده اند.


مدیرفروش شرکت آذریاپ تبریز با اشاره به اینکه دستگاه نان تولیدی آذریاپ تبریز  بدون دخالت دست و کاملاً بهداشتی تولید می شود، خاطرنشان کرد: درشرکت آذریاپ تبریز در حال حاضر دستگاه‌ها در حالت اتوماتیک و مدرن تولید می شوند.


جعفری ادامه داد: ما با 500 نفر پرسنل فنی مشغول به فعالیت می هستیم و 54 نمایندگی فروش در سراسر کشور داریم که علاوه بر صادرات به بیش از 40 کشور دنیا، 10 نمایندگی در کشورهای ترکیه، عراق، افغانستان، قزاقستان و روسیه نیز داریم.


وی افزود: مردم باید فرهنگ استفاده از نان را بیاموزند. رسانه‌ها و نمایشگاه‌ها می‌توانند در این زمینه نقش موثری داشته باشند و نان‌‌های کشورهای مختلف و طریقه استفاده از آن را به مردم بشناسانند.بطور مثال، کشور ارمنستان نانی شبیه نان لواش ما دارد و به همین سبب نانوایی‌های این کشور دستگاه‌های پخت نان خود را از ما خریداری می‌کنند.


مدیر فروش شرکت آذریاب تبریز توضیح داد: در تولید این دستگاه نانوایی ما از بهترین مواد و متریال استفاده کرده‌ایم و صفر تا صد تولید آن بر عهده خودمان بوده است. این دستگاه‌های باکیفیت دارای خدمات پس از فروش آسان و سریع بوده، بطوری که بیش از 90 درصد از نانوایی‌ها از دستگاه نانوایی آذریاپ استفاده می‌کنند.
 

اطلاعات تماس:

آدرس :

آذربایجان شرقی، شهرستان هریس، ناحیه صنعتی زرنق

تلفن :

09141308982

041-43447001-5

سایت : azaryap.com

پست الکترونیکی :

Info@azaryap.com

 

 

 

 
اطلاعات تماس دفــــــاتر فروش آذریاپ در سطح کشور

دفتر فروش تهران:

تهران، نعمت آباد، میدان ثارالله، خیابان ورامینی، ضلع شمال شرقی میدان مادر

 2 الی 8981 951 0912

دفتر فروش مشهد:

مشهد، قاسم آباد، بلوار فلاحی، نبش فلاحی 22

3474 550 0915

دفتر فروش تبریز (چهارراه لاله):

تبریز، نصف راه به طرف چهارراه لاله، روبه روی جهاد کشاورزی، نبش کوچه شهید مختاروند

1757 330 0914

دفتر فروش گرگان:

گرگان، ضلع شمالی میدان، نبش کوی افسران سوم

4737 280 0911

دفتر فروش تبریز (میدان بسیج):

تبریز، میدان بسیج، بالاتر از زیرگذر نمایشگاه بین المللی، جنب نمایندگی ایران خودرو قائمیان

8982 450 0914  –  8983 450 0914

دفتر فروش قم:

قم، بلوار عمار یاسر، جنب هتل پاسارگاد

6230 376 0919 – 6240 376 0919

 

 

 

 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب