امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65140 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فیض‌الله باقری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت پویا تلاشگران سهند(ماشین سازی باقری)با داشتن نمایندگی های فعال دراستان‌های کشور درزمینه تولید ماشین‌آلات پخت نان فعالیت دارد/ اتاق فکرشرکت پویا تلاشگران سهند برای تنوع بیشتردر تولید دستگاه های نان ایجاد می شود

خبرایران : مدیرعامل شرکت پویا تلاشگران سهند (ماشین سازی باقری) گفت : ماشین سازی باقری با تولید انواع ماشین‌های جدید نان تاکنون به خوبی پیشرفت داشته و باز هم جای پیشرفت دارد ولی امروز باید تمرکز خود را بر روی تنوع نان نیز بگذاریم تا یک نوع نوآوری نیزدرتولید نان ایجاد شود. به همین دلیل در حال راه‌اندازی اتاق فکری هستیم تا بتوانیم تا تنوع بیشتری هم در تولید دستگاه های نان و هم خود نان ایجاد کنیم.
شرکت پویا تلاشگران سهند(ماشین سازی باقری)با داشتن نمایندگی های فعال دراستان‌های کشور درزمینه تولید ماشین‌آلات پخت نان فعالیت دارد/ اتاق فکرشرکت پویا تلاشگران سهند برای تنوع بیشتردر تولید دستگاه های نان ایجاد می شود

فیض‌الله باقری مدیرعامل شرکت پویا تلاشگران سهند (ماشین سازی باقری) درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت پویا تلاشگران سهند حدودا 15 سال است که در زمینه تولید ماشین‌آلات پخت نان فعالیت داریم و در چند ساله اخیر موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده‌ایم و در اکثر استان‌های کشور نمایندگی فعال داریم.

باقری عوان داشت: شرکت پویا تلاشگران سهند در شهرک صنعتی بهارستان استان البرز واقع شده و در زمینه طراحی و ساخت ماشین‌آلات پخت نان فعالیت می‌کنیم و با پیشرفت فناوری پخت نان بصورت مکانیزه درآمده و هم‌اکنون در بسیاری از نانوایی‌ها و رستوران‌ها این نوع نان پخت می‌شود ما در حال طراحی و ساخت دستگاه‌های تمام اتوماتیک می‌باشیم که به کاهش هزینه‌ها کمک کرده و باعث افزایش تولید نان می شود.
 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/00101_ypwnchh.jpg

مدیرعامل شرکت پویا تلاشگران سهند تاکید کرد : ما در سراسر کشور نمایندگی فعال داریم ، ضمن اینکه نصب و راه‌اندازی دستگاه‌ها را انجام داده و خدمات پس از فروش نیز داریم و همچنین ما صادرات دستگاه به کشورهای همسایه نیز بصورت مستقیم و غیر مستقیم داریم.


وی با اشاره به اینکه موفقیت ماشین سازی باقری به دلیل کیفیت بالا، مشتری‌مداری و خدمات پس از فروش می باشد. تصریح کرد: ما ثبت اختراع به نام نان‌گیر داشته‌ایم که بصورت اتوماتیک نان پخته شده را روی میز پیشکار می‌گذارد تا مشتری آن را بردارد که سبب صرفه‌جویی نیروی انسانی و افزایش بهداشت و کاهش ضایعات نان می‌گردد.

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/00100_dchroiy.jpg



وی درپایان سخنان خود گفت : ماشین سازی باقری با تولید انواع ماشین‌های جدید نان تاکنون به خوبی پیشرفت داشته و باز هم جای پیشرفت دارد ولی امروز باید تمرکز خود را بر روی تنوع نان نیز بگذاریم تا یک نوع نوآوری نیزدرتولید نان ایجاد شود.به همین دلیل در حال راه‌اندازی اتاق فکری هستیم تا بتوانیم تا تنوع بیشتری هم در تولید دستگاه های نان و هم خود نان ایجاد کنیم.

 


اینستاگرام :

mashinsazibagheri

سایت : 

fampat.ir

آدرس: استان البرز- کرج - کمالشهر-شهرک صنعتی بهارستان - گلستان یک-قطعه2 

Tel icon تلفن:

09143316804   

09123688027 

 02634762223-8

Fax icon فکس:

02634762229

Mail icon ایمیل:

info@fampat.ir

50002070000505 :SMS

 

 محصولات :

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/04_pmgyvih.jpg

 

 

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/013_opjsjik.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/09_wljwivu.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/010_lsppryk.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/011_kaspijr.jpg

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب