امروز: سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ [2024/09/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65151 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با اتمام پروژه های توسعه محله ای ترافیکی

منطقه یک رتبه اول بین مناطق شهر تهران شد

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک بعنوان اولین معاونت ترافیک در بین مناطق 22 گانه موفق به اتمام پروژه های توسعه محله ای سال 1403 شد.
منطقه یک رتبه اول بین مناطق شهر تهران شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید فرید مرتضوی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک گفت: 8 پروژه مستمر توسعه محله ای در حوزه ترافیک با هدف ایمن سازی و آرام سازی معابر و تقاطع ها، جلوگیری از تداخل حرکتی خودروهای عبوری، روان سازی تردد، حذف تخلفات ساکن ترافیکی، جلوگیری از تغییر مسیر ناگهانی خودروها و کاهش میزان تصادفات به پایان رسید.

او افزود: حجم کار انجام شده برای این پروژه ها شامل 1 هزار و 200متر مربع اصلاح هندسی،1 هزار و 900 متر طول تثبیت خشکه چینی و ... بوده که با هزینه ای بالغ بر83 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شده است.

مرتضوی با اشاره به برخی پروژه های اجرایی گفت: این پروژه ها شامل اصلاح هندسی ترافیکی خیابان درکه، پورابتهاج، تثبیت خشکه چینی خیابان مقدسی، دربند، الوند و دزفول، خیابان مریم شرقی، نصب حفاظ در بلوار شهید مژدی و اجرای رفیوژ میانی خیابان مهدیه تقاطع شریفی منش بوده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب