امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65187 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مرضیه درخشان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

زمرد دشت آتیه بزرگترین زنجیره تولید گردو در غرب آسیاست / نهال‌های تولیدی شرکت زمرد دشت آتیه دارای گواهینامه قرنطینه و تائیدیه سازمان جهاد کشاورزی و موسسه تحقیقات و ثبت بذر نهال می باشند/ نهال‌های گلدن دایکو عاری از هرگونه میکروب و ویروس هستند

خبرایران : مدیر فروش شرکت زمرد دشت آتیه گفت : نهال‌های تولیدی شرکت زمرد دشت آتیه همگی دارای لیبل آبی و گواهینامه قرنطینه و تائیدیه سازمان جهاد کشاورزی و موسسه تحقیقات و ثبت بذر نهال بوده که این نهال‌ها عاری از هرگونه میکروب و ویروس می‌باشند.
زمرد دشت آتیه بزرگترین زنجیره تولید گردو در غرب آسیاست / نهال‌های تولیدی شرکت زمرد دشت آتیه دارای گواهینامه قرنطینه و تائیدیه سازمان جهاد کشاورزی و موسسه تحقیقات و ثبت بذر نهال می باشند/ نهال‌های گلدن دایکو عاری از هرگونه میکروب و ویروس هستند

مرضیه درخشان مدیر فروش شرکت زمرد دشت آتیه با نام تجاری گلدن دایکو درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت زمرد دشت آتیه با بهره گیری از دانش و تجربه مشاوران خبره ملی و بین المللی در جهت برداشتن گامی موثر در صنعت گردو کاری کشور با هدف احداث باغ تجاری ، باغ مادری ، گلخانه و نهالستان تخصصی گردو با استفاده از تکنولوژی و شیوه های مدرن و روز دنیا در سال 1391 تاسیس گردید.


وی تصریح کرد :شرکت زمرد دشت آتیه به مدیرت «خدایار درخشان» به عنوان بزرگترین زنجیره تولید گردو در غرب آسیا پس از مطالعات اقتصادی و امور کارشناسی در سال 1394 اقدام به احداث بزرگترین باغ گردوی رقم کشت بافت و پیوندی با مساحت 50 هکتاردر زمینه تولید پیوندک و نهال گردو فعایت خود را آغاز نموده است.


درخشان ابرازداشت: نهال‌های تولیدی شرکت ما همگی دارای لیبل آبی و گواهینامه قرنطینه و تائیدیه سازمان جهاد کشاورزی و موسسه تحقیقات و ثبت بذر نهال بوده که این نهال‌ها عاری از هرگونه میکروب و ویروس می‌باشند.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/00103_nyzosww.jpg


وی ادامه داد: این نهال‌ها شامل چند نوع چندلر، فرمون، فرنت، فرانکت، رونت، کاوار و لیورمون است که پیوندک‌های آنها با گواهینامه قرنطینه تحویل مشتری داده می‌شود که عاری از هرگونه میکروب و ویروس است. این گردوها مناسب مناطق سردسیری است و مناطق گرمسیر مثل جنوب کشور نمی‌توانند این محصول را خریداری کنند.


مدیر فروش شرکت زمرد دشت آتیه خاطرنشان کرد: این نهال دیرگل، پوست کاغذی با مغز سفید و روغنی است که محصول آن در اواخر مهرماه آماده برداشت می‌باشد و ما از فرآیند کاشت تا برداشت، مشاوره‌های لازم را به صورت کاملاً رایگان به مشتریان ارائه می‌دهیم و در کنار آن آبدهی و کودهی نهال را نیز برعهده داریم.

وی درپایان سخنان خود گفت : خوشبختانه ما امسال توانستیم نهال‌های خود را به کشور تاجیکستان و ترکیه صادر کنیم که در نظر داریم در آینده نزدیک این محصولات را به کشورهای دیگر نیز صادر کنیم.

 

اطلاعات تماس :

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب