امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65206 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حسین باقری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

گروه صنعتی الوند تولیدکننده تخصصی تجهیزات گرمایش ، سرمایش و تهویه مخصوص سالن های صنعتی، گلخانه، مرغداری و دامداری است/ محصولات گروه صنعتی الوند قابل رقابت با برند های خارجی مشابه می باشند

خبرایران: مدیرعامل گروه صنعتی الوند گفت: گروه صنعتی الوند تولید کننده فن، کولر، هیتر تابشی، هیترجت،هیترکابینتی باکاربردی آنها درصنایع کشاورزی ومرغداری درجهت هوادهی و رطوبت‌دهی به گیاه و دام می باشد.
گروه صنعتی الوند تولیدکننده تخصصی تجهیزات گرمایش ، سرمایش و تهویه مخصوص سالن های صنعتی، گلخانه، مرغداری و دامداری است/ محصولات گروه صنعتی الوند قابل رقابت با برند های خارجی مشابه می باشند

حسین باقری مدیرعامل گروه صنعتی الوند درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: گروه صنعتی الوند با 42 سال سابقه و بیش از 100 پرسنل در زمینه تولید محصولات گرمایشی و سرمایشی فعالیت می‌کند.
وی تصریح کرد: گروه صنعتی الوند با اخذ پروانه بهره برداری از وزارت صنایع سنگین با نام الوند تراش با هدف ساخت قطعات نساجی، دستگاه متراژ و معاینه پارچه تاسیس و از سال 1368 فعالیت این کارخانه با نام الوند هیتر به تولید هیتر کابینتی در ظرفیت های مختلف اختصاص یافت و مورد استقبال ویژه صاحبان صنعت مرغداری قرار گرفت.


باقری عنوان داشت: در ابتدای دهه هشتاد خورشیدی، این مجموعه با هدف طراحی و تجهیز سالن های مرغداری به صنایع مرغداری الوند تغییر نام داد و 140 ، دانخوری و آبخوری اتوماتیک و 120 ھواکش های ، 100 هیترجت و پنجره اینلت را به سبد محصولات خود افزود.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/003_pxmrnip.jpg

  هواکش نسل جدید گروه صنعتی الوند: سبکتر، کم مصرف تر، نصب راحت تر، بدون نیاز به سرویس با بدنه مقاوم


وی با اشاره به اینکه محصولات گروه صنعتی الوند علاوه بر فروش داخلی، به کشورهای عراق، ارمنستان، تاجیکستان و روسیه صادر می‌شود. ابرازداشت: صنایع الوند با صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه و با اجرای پروژه های ساخت و راه اندازی کارخانه های خوراک دام و طیور به موفقیت های روزافزون دست یافته است.

باقری در خصوص محصولات گروه صنعتی الوند هم خاطرنشان کرد: محصولات گروه صنعتی الوند شامل: فن، کولر، هیتر تابشی، هیتر جت، هیتر کابینتی می‌باشد که در صنایع کشاورزی و مرغداری در جهت هوادهی و رطوبت‌دهی به گیاه و دام استفاده می‌شود. به جرات می توان گفت قابل رقابت با برند های خارجی مشابه می باشند.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/004_hbbesbe.jpg


مدیرعامل گروه صنعتی الوند ادامه داد: ما با افزایش ظرفیت و کیفیت تولید محصولات درگروه صنعتی الوند و به تبع افزایش تولید، بخش ھای مربوط به واحد تحقیق و توسعه و آزمایشگاه ھای کنترل کیفیت نیز مجھزتر شدند و امروز با دریافت بازخورد مناسب ازمشتریان متعدد، مصمم به ارتقا کیفیت محصولات، گسترش خدمات پس ازفروش و افزایش تنوع محصولات قابل عرضه می باشد.

وی درمورد تاثیر نوسانات ارز در تولید با کیفیت محصولات هم افزود: متاسفانه نوسانات نرخ ارز موجب بالا رفتن قیمت نهایی محصول شده و بالطبع قدرت خرید مردم نیز کمتر می‌گردد. به همین سبب و به جهت رفاه حال مشتریان، ما فروش اقساطی نیز در نظر گرفته‌ایم.

باقری درپایان سخنان خود گفت: ما از سازمان جهاد کشاورزی انتظار داریم که توسط سیستم بانکی کشور، تزریق پول به صنایع مختلف را برعهده گیرد تا ما بتوانیم سوددهی لازم را داشته باشیم.


اطلاعات تماس:
 

آدرس : مازندران، قائمشهر، کمربندی سار

 

نلفن:

09128955104

011-42090000

 

سایت : 

alvands.com

ایمیل :

 
اینستاگرام : 

alvand_company

 


 

 

 

 

کاربرد محصولات الوند:

در این قسمت می‌توانید براساس کاربری و نیاز خود، وارد محصولات مرتبط شده و درباره تولیدات کارخانه اطلاعات کسب نمائید.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب