امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65251 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

روایتی از اثرگذاری مثبت فضای مجازی در تحول اقتصادی جامعه؛

آقای تحلیلگر کیست ؟

خبرایران: رسانه آقای تحلیلگر با ایجاد باور مثبت در کنار تحلیل‌ها و مشاوره‌های مالی دقیق اثرگذاری جدیدی در حوزه فضای مجازی ایجاد کرده است.
آقای تحلیلگر کیست ؟

به گزارش خبر ایران، رویای برگشت به گذشته با اطلاعاتی که درحال حاضر داریم همیشه برای انسان جذاب بوده. کدام آدمی دوست ندارد به چندین سال پیش برگردد و با اطلاع از ۶۰ هزار تومانی شدن قیمت دلار، اقدام به خرید دلار هزار تومانی کند، یا کدام آدمی دوست ندارد بیت‌کوین یک دلاری را بخرد وقتی مطلع است که در کمتر از ۱۵ سال قیمت آن به بیش از ۷۰ هزار دلار خواهد رسید؟

رسانه فضای مجازی آقای تحلیلگر همان کانالی است که این رویا را تبدیل به حقیقت کرد. اگر بجای ۱۵ سال پیش به شما بگویند به ۵ ماه پیش برگرد و بیت‌کوین ۳۹ هزار دلاری را خرید کن چون بزودی نزدیک به ۲ برابر می‌شود چه فرقی با آن رویا دارد؟ حالا اگر همین امروز به شما بگویند دلار ۶۰ تومانی تا چند ماه آینده به قیمت‌هایی مثل ۸۰ هزارتومان خواهد رسید چطور؟ باز هم فرقی دارد؟

دلیل اصلی محبوبیت این رویاپردازی این است که ما از آینده خبر نداریم اما گذشته را تجربه کردیم. دوست داریم به چیزی که تجربه کردیم برگردیم تا بتوانیم در آن تغییراتی ایجاد کنیم. چرا هیچوقت به این فکر نکردیم که به آینده برویم؟ چون تصوری از آن نداریم و رویاپردازی از چیزی که تصوری از آن نداریم سخت است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب