امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/05]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65277 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جاوید بندخت درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هتل رویال پالاس تبریز با هدف رضایت گردشگران در اجرا و ساخت خود از بهترین متریال روز دنیا بهره گرفته / هتل رویال پالاس با اکثر آژانس‌های گردشگری همکاری دارد

خبرایران: مدیرعامل هتل رویال پالاس تبریز گفت: هتل زیبا رویال پالاس تبریز در اجرا و ساخت خود از بهترین متریال روز دنیا بهره گرفته و سیستم سرمایش و گرمایش آن نیز با بهره‌گیری از سیستم هوشمندسازی و بهره‌وری انرژی با استفاده از تاپ برندهای روز دنیا به اجرا درآمده است.
هتل رویال پالاس تبریز با هدف رضایت گردشگران در اجرا و ساخت خود از بهترین متریال روز دنیا بهره گرفته / هتل رویال پالاس با اکثر آژانس‌های گردشگری همکاری دارد

جاوید بندخت مدیرعامل هتل رویال پالاس تبریز درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: هتل رویال پالاس تبریز جزو تاپ لوکیشن‌ترین هتل‌های تبریز است که در سال 1401 فعالیت خود را در زمینه گردشگری آغاز کرد.
وی تصریح کرد: اتاق‌های هتل شامل: 10 اتاق سوئیت، 16 اتاق سه‌تخته و مابقی 2 تخته و سینگل هستند که در مجموع 47 اتاق را تشکیل می‌دهند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به: پارکینگ اختصاصی، سالن‌های ورزشی و استخر، روف‌گاردن در پشت‌بام، رستوران ملل در طبقه هفتم و تالار چندمنظوره در طبقه اول اشاره کرد.


مدیرعامل هتل رویال پالاس تبریز افزود: در اجرا و ساخت این هتل زیبا از بهترین متریال روز دنیا بهره گرفته شده است. شیرآلات و سرویس‌های بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش با بهره‌گیری از سیستم هوشمندسازی و بهره‌وری انرژی با استفاده از تاپ برندهای روز دنیا به اجرا درآمده است، چرا که هدف ما رضایت گردشگران و انتخاب این هتل برای سفرهای آینده‌شان است.


بندخت ادامه داد: ما امید داریم که مسئولین با نگرش متفاوت و راهبردی‌ به صنعت توریسم نگاه کنند، چرا که مسیر توسعه کشور از گذرگاه توریسم عبور خواهد کرد و اگر مسئولین و بخش خصوصی بتوانند دست در دست هم نهند، ما می‌توانیم خدمات بهتر و ارزشمندتری به مسافران ارائه دهیم.


مدیرعامل هتل رویال پالاس تبریز خاطرنشان کرد: ما در راستای تامین انرژی و گرفتن باری از دوش دولت، به تازگی بر روی بام هتل پانل‌های خورشیدی نصب کرده‌ایم که 60 درصد از برق هتل را تامین خواهد کرد.


وی درپایان سخنان خود گفت : ما همچنین در راستای جذب توریست، با اکثر آژانس‌های گردشگری همکاری می‌کنیم و خوشبختانه علاوه بر مسافران داخلی، گردشگران خارجی نیز از هتل ما استقبال خوبی داشته‌اند.
 

آدرس: تبریز-جاده ائل گلی -مابین چهارراه گلشهر و میدان ائل گلی -روبروی آپارتمان های شرکت نفت

 
 
null
 
null
 
null
 
null
 
null
 
null
 
null
 
 
null
 
null
 
null
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب