امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65319 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مجمع نسل فردا از تلاش های محمدرضا مقدسی برای رشد صادرات تقدیر کرد

خبرایران : تلاش ها و اقدامات محمدرضا مقدسی در رشد صادرات غیرنفتی و ارزآوری برای کشور، مورد تقدیر نسل فردا قرار گرفت.
مجمع نسل فردا از تلاش های محمدرضا مقدسی برای رشد صادرات تقدیر کرد

به گزارش خبرایران به نقل از جام جم، در این لوح سپاس آمده است: تولید و صادرات غیر نفتی نقش معناداری در رشد و توسعه اقتصادی کشور، حفظ ارزش پول ملی و ثبات بازار ارز و بخش های واقعی و مالی اقتصاد دارد. در این خصوص با توجه به وضعیت کلان  اقتصادی و غیر اقتصادی کشور از یک سو و وضع شدیدترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌های بین‌المللی علیه کشور ایران بویژه در بخشهای بانکی و نفت و از سوی دیگر، نقش صادرکنندگان غیر نفتی در خط مقدم جنگ اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

از این رو نظر به اینکه در عرصه جنگ تمام عیار اقتصادی طی سالهای اخیر، نسبت به صادارت غیر نفتی و ایجاد درآمدهای ارزی جهت تامین نیازهای وارداتی کشور اقدام نموده‌اید، بدینوسیله از تلاش‌های جنابعالی در جهت حفظ تولید، اشتغال، استمرار صادرات غیر نفتی و بازگشت منابع ارزی حاصل از صادرات به چرخه رسمی اقتصادی کشور تشکر و قدردانی می‌شود.

مقدسی توانسته در سال های اخیر به یکی از جریان سازان اشتغال و کارآفرینی ایران تبدیل شود. وی با تلاش و اهتمام ویژه در عرصه تولید و کارآفرینی به عنوان یکی از چهره های موفق عرصه اقتصادی جوانان شناخته می شود.
مقدسی در سال های اخیر تلاش داشته، زمینه ورود جوانان کشور را به عرصه‌های تولید و خودکفایی فراهم نماید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب