امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65350 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وحید امام‌ قلی‌زاده درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

اعیان تجارت بزرگترین واردکننده شکلات‌های خارجی ازسراسرجهان و اروپا به ایران می باشد/ محصولات شرکت اعیان تجارت درسریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان می رسد/ همواره به دنبال ایجاد روابط پایداروبلندمدت با تولیدکنندگان معتبربین‌المللی و داخلی هستیم

خبرایران : مدیرعامل شرکت اعیان تجارت گفت : شرکت اعیان تجارت در منطقه آزاد ارس فعالیت خود را با تمرکز بر واردات انواع شکلات‌های خارجی آغاز کرده و به یکی از پیشگامان این صنعت تبدیل شده است.
اعیان تجارت بزرگترین واردکننده شکلات‌های خارجی ازسراسرجهان و اروپا به ایران می باشد/ محصولات شرکت اعیان تجارت درسریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان می رسد/ همواره به دنبال ایجاد روابط پایداروبلندمدت با تولیدکنندگان معتبربین‌المللی و داخلی هستیم

وحید امام‌ قلی‌زاده مدیرعامل شرکت اعیان تجارت در گفتگو با خبر ایران اظهارداشت : شرکت اعیان تجارت هم‌زمان با آغاز فعالیت مناطق آزاد در ایران، با هدف تسهیل و گسترش واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز در منطقه آزاد ارس تأسیس و از همان ابتدا با تکیه بر مدیریت مجرب و تیم حرفه‌ای خود، توانست جایگاه ویژه‌ای در بازار کسب کند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت بالای محصولات و تنوع طعم‌ها انواع شکلات‌های خارجی طرفداران بسیاری در ایران پیدا کرده‌اند. تصریح کرد: شرکت اعیان تجارت امروز به یکی از پیشگامان صنعت واردات محصولات خوراکی در مناطق آزاد کشور تبدیل و عمده تمرکز و فعالیت آن واردات انواع شکلات‌های خارجی از سراسر جهان، به‌ویژه از کشورهای اروپایی است.چراکه کیفیت بالای محصولات وتنوع طعم‌ها انواع شکلات‌های خارجی طرفداران بسیاری در ایران پیدا کرده‌اند.

 

 

امام‌ قلی‌زاده عنوان داشت: درحال حاضر نیز ما  فعالیت خود را در منطقه آزاد انزلی و کیش گسترش داده‌ایم و محصولات خود را با تنوع بیش از 100 نوع شکلات، نوشیدنی و قهوه به فروش می‌رسانیم.

 

وی تاکید کرد: شرکت اعیان تجارت به عنوان نماینده رسمی کارخانه‌های مطرح تولید شکلات همچون SWEETNUT، ULDUZ، NATI و BUCHERON درایران فعالیت دارد. این همکاری رسمی با برندهای معتبر جهانی باعث شده که محصولات این شرکت‌ها به‌صورت مستقیم و بدون واسطه به مناطق آزاد کشور وارد شوند. شعب شرکت اعیان تجارت نیز درمناطق آزاد ارس، انزلی و کیش با ارائه طیف گسترده‌ای از شکلات‌ها و محصولات خوراکی به‌طور مستمر این محصولات را به مشتریان عرضه می‌کنند و خوشبختانه تا به امروز رضایت مشتریان و تأمین نیازهای آنان را فراهم آورده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت اعیان تجارت به طور پیوسته در حال واردات انواع محصولات ازبزرگ‌ترین ومشهورترین کارخانه‌جات شکلات‌سازی دنیاست، ابرازداشت: شرکت اعیان تجارت توانسته با بهره‌گیری از تخصص و تجربه خود در حوزه واردات، بهترین و باکیفیت‌ترین شکلات‌ها را به مشتریان خود در مناطق آزاد ایران عرضه کند.

 

امام‌ قلی‌زاده درخصوص مهمترین برندهای وارداتی شرکت نیز خاطرنشان کرد: از مهمترین برندهای وارداتی شرکت اعیان تجارت می‌توان به: شکلات مارس، پینک و نوشیدنی گوریلا از کشور روسیه و شکلات اولدوز و ویفر ناتی از کشور آذربایجان و شکلات‌های BUCHERON و SWEETNUT از کشورهای اروپایی اشاره کرد.

 

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر حق فروش فقط در مناطق آزاد کشور را داریم یادآورشد: در کنار فعالیت‌های گسترده در زمینه واردات شکلات، شرکت اعیان تجارت در حوزه واردات انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات نیز نقش فعال است. انواع نوشیدنی‌های متنوع و تنقلات از برندهای معتبر وشناخته‌شده جهانی توسط این شرکت به بازار مناطق آزاد کشور وارد می‌شود وهمواره به دنبال ارائه محصولات باکیفیت و متنوع هستیم تا بتوانیم نیازهای مشتریان مختلف خود را برآورده سازیم و سهم بسزایی در ارتقای سطح کیفیت محصولات خوراکی و نوشیدنی در مناطق آزاد ایران داشته باشیم.

Ayan Tejarat

 

مدیرعامل شرکت اعیان تجارت بیان داشت: شرکت اعیان تجارت با بهره‌گیری از شبکه گسترده تأمین و توزیع، توانسته است محصولات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان برساند. ما با تکیه بر اصول حرفه‌ای و اخلاقی در تجارت، همواره به دنبال ایجاد روابط پایدار و بلندمدت با تولیدکنندگان معتبر بین‌المللی و مشتریان داخلی خود بوده و توانسته ایم به یکی از نام‌های برجسته در صنعت واردات مواد غذایی در مناطق آزاد ایران تبدیل شویم.

وی درپایان سخنان خود گفت: شرکت اعیان تجارت تاکنون در نمایشگاه‌های شیرینی و شکلات سراسر کشور شرکت کرده‌ایم و در نظر داریم فعالیت خود را گسترش دهیم.

اطاعات تماس:

سایت : ayan-tejarat.com

فروشگاه

شعبه تهران:

امیررضا اعیانی علمداری  09146434988

مهدی رضائی اقدم   09016374251

واتساپ امیررضا اعیانی علمداری   09146434988

واتساپ مهدی رضائی اقدم   09016374251

تهران ، بازار 15 خرداد، پله آهنگران، پاساژ امیر،پلاک 56

 ایمیل :  ayantejarataras@gmail.com

 
 

شعبه جلفا:

عیسی ایرانی   09144918203

واتساپ عیسی ایرانی  09144918203

جلفا،میدان مرزبانان شهید به طرف پارک کوهستان، خیابان ولیعصر،اول بلوار،جنب پمپ گاز

 ایمیل :  ayantejarataras@gmail.com

 
 

 

شعبه انزلی:

حاج سعید امامقلی زاده علمداری  09144070187  

 بنی هاشمی   09143089064

واتساپ حاج سعید امامقلی زاده علمداری   09144070187

واتساپ بنی هاشمی   09143089064

منطقه آزاد انزلی مجتمع کاسپین پلاک 441 اعیان تجارت انزلی

 ایمیل :  ayantejarataras@gmail.com

 
 

 

شعبه کیش:

حاج سعید امامقلی زاده علمداری    09144070187

واتساپ حاج سعید امامقلی زاده علمداری  09144070187

کیش مجتمع زیتون طبقه اول پلاک 80

ایمیل :  ayantejarataras@gmail.com

 

محصولات اعیان تجارت:

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب