خبرایران : مهندس جعفرپور عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در جمع مدیران و روسای مراکز مخابراتی منطقه شش تهران گفت: دسترسی همگان به سرویس باکیفیت باید در دستور کار شرکت مخابرات قرار گیرد و مشتری حضور مخابرات را در هر شرایطی در کنارش احساس کند.
به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، نماینده دولت در هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، روز چهارشنبه ۱۸ مهر ماه در جمع مدیران و روسای مراکز مخابراتی منطقه شش تهران، ضمن قدردانی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در سطح استان تهران، گفت: مخابرات استان تهران با حداقل هزینه و امکانات، عملکرد خوبی داشته است، لیکن برای بهبود وضعیت مجموعه شرکت مخابرات، نیاز به هماهنگی بیشتر و برنامه ریزی مناسب تر در همه حوزه ها در سطح همه استان ها می باشد.
مهندس جعفرپور در ادامه افزود: برای ایجاد تحول و پویایی در شرکت، باید ضریب اقدامات را چند برابر افزایش دهیم و ضمن آسیب شناسی مشکلات و موانع موجود و شناسایی نقاط ضعف، برای رفع آنها برنامه مناسب تدوین و اجرایی شود.
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه اذعان داشت: در حوزه بازاریابی نیاز به ایجاد تغییرات ساختاری و تحول در راستای جذب و نگهداری مشتری و پشتیبانی لحظه ای خدمات مشتریان در سطح کشور است، به نحوی که مشتری حس کند از مخابرات سرویس برتر دریافت کرده است.
وی افزود: تحویل سرویس نهایی باکیفیت به مشتریان باید در برنامه کاری شرکت مخابرات قرار گیرد. زیرا رضایت مشتری از کیفیت سرویس دریافتی، منجر به افزایش درآمد شرکت و امکان توسعه و بهبود شبکه مخابراتی خواهد شد.
شایان ذکر است در این جلسه که مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، معاونان، مشاوران و تعدادی از مدیران کل نیز حضور داشتند، فضلعلی زاده مدیرکل منطقه شش، عابد مدیرکل فروش عمده و سازمانی و اصغری مدیرکل پشتیبانی خدمات مشتریان گزارش هایی از وضعیت موجود در سطح منطقه شش و استان تهران ارائه کردند.
همچنین در پایان جلسه مهندس جعفرپور به همراه مهندس ملک جعفریان و سایر مدیران از بخش های فنی مرکز مخابرات مالک اشتر، OMC منطقه شش، مرکز مانیتورینگ و مرکز تماس فروش و پشتیبانی ۲۰۲۰ مخابرات منطقه تهران بازدید و از نزدیک با همکاران این مجموعه ها گفتگو کرد.