امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65394 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک ملی ایران بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

خبرایران : بانک ملی ایران در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت «نشان عالی مسئولیت اجتماعی» شد.
بانک ملی ایران بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملی ایران، این همایش با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، صاحب نظران ،اساتید ،مدیران و کارشناسان روابط عمومی برگزار و بانک ملی ایران موفق شد بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کند.

جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی(100 شرکت پیشرو در مسئولیت اجتماعی ارتباط محور) روز 24 مهرماه با هدف کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و بهینه سازی آنها با تاکید بر حوزه ارتباطات و برندینگ برگزار شد و شرکت ها و سازمان های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و « پیشرو» مورد ارزیابی قرار گرفتند که این بانک موفق به دریافت نشان عالی و لوح تقدیر شد.

در متن این لوح تقدیر آمده است: "هیات داوران چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی  با درک بایسته از اهمیت مسئولیت اجتماعی و لزوم تقویت این رویکرد در بین سازمان ها ، به این ضرروت توجه دارد و بر این اساس به پاس توجه ، تاکید ، برنامه ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی توسط آن مدیر محترم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی«پیشرو» به بانک ملی ایران تقدیم می گردد.

امید است شاهد دوام توفیقات آن مدیریت محترم در توسعه و تعمیق حوزه مسئولیت اجتماعی باشیم."

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب