امروز: سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۴ [2025/04/15]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 65795 تاریخ انتشار: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به شرکت پتروشیمی فن‌آوران

خبرایران: در چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری، شرکت پتروشیمی فن‌آوران موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان شد.
اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به شرکت پتروشیمی فن‌آوران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی پتروشیمی فن‌آوران، تندیس چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری به شرکت پتروشیمی فن‌آوران اهدا شد.

 
🔹 این اجلاس، که هر ساله با هدف ارتقای فرهنگ مشتری‌مداری و تقدیر از شرکت‌های برتر برگزار می‌شود، بر اساس ارزیابی‌های دقیق از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخص‌های مختلف مانند کیفیت، قیمت‌گذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات، مکانیزم‌های رضایت‌مندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان، برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان، شرکت‌های برگزیده را انتخاب می‌کند. 
 
🔸 شرکت پتروشیمی فن‌آوران به عنوان یکی از پیشروان صنعت پتروشیمی ایران، همواره توجه ویژه‌ای به تعامل مثبت و موثر با مشتریان خود داشته است و با توجه ویژه به تعامل با مشتریان و تمرکز بر بهبود مستمر محصولات، موفق به کسب این افتخار و دریافت تندیس چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری شد.

۲


۱

 
 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب