خبرایران : هفتاد و نهمین دوره آموزش بدو خدمت کارکنان موسسه اعتباری کوثر با حضور استاد حسین معاون حسابرسی و بازرسی، عباسی فر مدیر روابط عمومی، شعبانی، کارشناس ارشد آموزش برگزار شد.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ استاد حسین ضمن خیر مقدم به همکاران به تشریح ویژگیهای یک کارمند نمونه و بیان اصول حرفه ای حاکم بر موسسه اشاره داشتند و توجه به سلسله مراتب اداری را از جمله مهمترین این اصول برشمردند.
معاون حسابرسی و بازرسی موسسه اعتباری کوثر پایبندی به اصول اخلاقی را از جمله مهمترین ویژگیهای یک کارمند نمونه برشمردند و افزودند باید خداوند را در تمام مراحل زندگی حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانیم.
استاد حسین داشتن انگیزه و تقویت آن، داشتن هدف و قدم برداشتن در راستای اهداف سازمان، توجه به دستورالعمل ها و بخشنامه ها، مشتری مداری، دقت توأم با سرعت و حفاظت و نگهداری از اموال موسسه را جزو مهمترین کلیدهای موفقیت در کوثر دانست .
شعبانی کارشناس آموزش ضمن ارائه خلاصه ای از فرایند آموزش بدوخدمت افزود : دوره های آموزشی بدو خدمت در موسسه اعتباری به حدود 190 ساعت افزایش یافته که در مدت یک ماه برگزار می شود. محوریت آموزشهای بدو خدمت مهارتی است و مهارتهایی نظیر کار با پول (شمارش، باندرول کردن، چهارنخ کردن)، نرم افزار بانکی، مدیریت زمان، تایپ حرفه ای، تحویلداری و اتوماسیون اداری است. همچنین به منظور آشنایی هرچه بیشتر فراگیران با فضای شعب 3 دوره کارورزی در شعب برای آنها پیش بینی و اجرا شد. در کنار آموزشهای مهارتی آموزشهای دانشی نیز با موضوعاتی نظیر تسهیلات، حسابداری، مشتری مداری، رفتار سازمانی، ارتباطات موثر، بازاریابی، مبارزه با پولشویی، نظامهای پرداخت الکترونیک و ... برگزار می شود. همچنین با توجه به فرهنگ سازمانی موسسه توجه به نکات مذهبی در دوره آموزشی بدوخدمت جایگاه ویژه ای دارد. به همین منظور ضمن طراحی دوره احکام دینی تمهدات لازم جهت حضور فراگیران در مراسم مذهبی نظیر زیارت عاشورا اتخاذ گردیده است.
در انتهای مراسم نیز از نفرات اول آزمونهای مهارتی، کتبی و شایستگی تقدیر به عمل آمد.