خبرایران: حسن نصیری قیداری استاد علوم ارتباطات دانشگاه نبود نظام ارزشیابی در روابط عمومی را یک ضعف بزرگ این حرفه دانست و گفت: با برنامه ای جامع و منسجم دستیابی به نظام ارزشیابی در این حرفه محقق خواهد شد.
به گزارش خبرنگارخبرایران، حسن نصیری قیداری در آیین پایانی دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور که با حضور محمد خدادی مدیر عامل ایرنا برگزار شد، افزود: ارزشیابی استراتژیک روابط عمومی عبارت از ارزشیابی عملکرد این حرفه در عرصه ها و ابعاد مختلف که باید همواره بصورت مستمر انجام شود.
وی تدوین شاخص ها، استخراج معیارها، انطباق با وضعیت و بهبود مستمر برنامه استراتژیک روابط عمومی را از جمله گام های ارزشیابی استراتژیک این حرفه عنوان کرد.
این مدرس دانشگاه علوم ارتباطات با تاکید براینکه ارزشیابی استراتژیک معطوف به آینده است، گفت: این مهم برای توفیق در سالهای آینده سازمانها در روابط عمومی ها طراحی می شود.
به گفته نصیری قیداری ارزشیابی روابط عمومی شکلی هدایت گر دارد که در طول زمان تغییراتی را در محیط روابط عمومی ایجاد می کند.
وی روابط عمومی را ارتباط همگان از طریق فرد با فرد و فرد با افراد و همچنین افراد با فرد عنوان کرد و گفت: این ارتباط م یتواند از طریق یک « سپهر رسانه ای» نیز انجام شود.
این استاد دانشگاه تاکید کرد که در روابط عمومی ها باید به ورودی ها و خروجی ها از طریق انعکاس بازخورد و انتقال پیام توجه و اهتمام ورزید.
این همایش روز ششم آبانماه 93 با پیام آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز وپس از دو روز فعالیت -ششم و هفتم آبان ماه - به کار خود پایان داد.
آیین پایانی دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور با حضور بیش از 650 مهمان داخلی و خارجی در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزارشد.