امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7369 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل بانک شهر خبر داد؛

ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان از اهداف عمده بانک شهر

خبر ایران :مدیر عامل بانک شهر افزایش رضایتمندی مشتریان را از اهداف این بانک دانست و تصریح کرد‌: دریافت استانداردهای ویژه و ایزوهای 9001، 1002و 27001 ، برای استقرار در چارچوب بین المللی و کسب سطح بالاتری از رضایت مشتریان در این راستا انجام شده است .
ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان از اهداف عمده بانک شهر

به گزارش خبر ایران دکتر حسین محمد پورزرندی با تاکید بر اهمیت منابع پایدار در آبادانی شهرها اظهار کرد‌: بانک شهر بیشترین تلاش خود را برای ایجاد بستر مناسب، در توسعه شهری پایدار انجام داده است.وی با اشاره به تعامل مناسب بانک شهر با کلانشهرهای کشور تصریح کرد‌: این بانک‌، تعامل پایداری با شهرداری‌ها و شوراهای شهر کلانشهرهای کشور، برقرار کرده است و خود را به عنوان بانک شهروندی در همه کلان شهرها و استان های کشور می‌داند.پورزرندی با تاکید بر این‌که مشتری مداری‌ در اولویت اقدامات بانک شهر است ، خاطر نشان کرد : دریافت استانداردهای ویژه و ایزوهای ۹۰۰۱، ۱۰۰۲و ۲۷۰۰۱ ، برای استقرار در چارچوب بین المللی و کسب سطح بالاتری از رضایت مشتریان انجام شده است.مدیر عامل بانک شهر تصریح کرد : وی افزود‌: بانک شهر، پنج سیستم زیربنایی " شهرهوشمند" را در برخی از شهرهای کشور مانند تهران‌، اصفهان، مشهد ، شیراز و تبریز ایجاد کرده است و همچنین با برنامه ریزی انجام شده، ترتیبی اندیشیده شده تا بدهی های مالی شهرداری‌ها و اقساط آنان که قبلا به صورت چک پرداخت می‌شد، از طریق سیستم انجام شود.به گفته وی، توسعه بانکداری الکترونیک، به عنوان یکی از پروژه‌های عمده این بانک در دستور کار قرار دارد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب