امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8376 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در مرکز خرید مگامال تهران

خبرایران :باهدف بهبود سرویس‌دهی به مشترکان شبکه تلفن همراه ایرانسل در تهران بزرگ، مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل با تمرکز بر ایجاد تجربه کاربری خدمات و محصولات مبتنی بر باند پهن همراه برای بازدیدکنندگان، در مرکز خرید مگامال-آی‌تی‌مال تهران افتتاح شد.
افتتاح مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در مرکز خرید مگامال تهران

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی ایرانسل؛ در این مرکزعلاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم کارت، پیگیری دریافت سیم‌کارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدورریزمکالمات برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات اینترنت همراه مبتنی بر فناوری های EDGE، 3G و 4G وMMS ، بسته‌های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییرمالکیت، پیگیری مشکلات ناشی از آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه و خدمات مربوط به وایمکس ایرانسل به متقاضیان ارائه می‌شود. همچنین در این مرکز، تمرکز عمده بر روی ارائه امکان تجربه مستقیم خدمات و محصولات مبتنی بر باند پهن همراه به بازدیدکنندگان می باشد.
متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 تا 21:30 تمامی روزهای هفته و حتی جمعه ، با مراجعه به نشانی شهرک اکباتان، فاز یک، جنب ایستگاه مترو، مرکز خرید مگامال، طبقۀ دوم،آی تی مال، خدمات مورد نظر خود را از این مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل دریافت کنند.
با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکین با شماره گیری کد دستوری #8*898* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، میتوانند نشانی وموقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانه‌ای دریافت کنند.
از سوی دیگر، تمام مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می‌توانند با استفاده از برنامه کاربردی «ایرانسل من»، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بسته‌های افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان‌پذیر است.
علاقمندان می توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی ایرانسل به نشانی برنامه کاربردی «ایرانسل من» را دریافت کنند. مشترکان براي استفاده از این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی ایرانسل خود نیاز دارند که می‌توانند با استفاده ازهمین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
علاوه بر این؛ مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل همواره می‌توانند با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی و بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکان، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.
همچنین کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از دیگر خطوط و کارشناسان مرکز تماس وایمکس ایرانسل به شماره 707 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377070000 برای تماس از سایر خطوط، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته نیز آماده پاسخگویی به مشترکین و متقاضیان می باشند.
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب