امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 8903 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم رئیس حوزه ریاست سازمان صدا و سیما؛

جابه‌جایی در روابط‌ عمومی رسانه ملی کلید خورد/ سهرابی جای خود را به نعمتی داد

خبرایران : رئیس حوزه ریاست سازمان صدا و سیما در حکمی داوود نعمتی انارکی را به سمت مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی منصوب کرد.
جابه‌جایی در روابط‌ عمومی رسانه ملی کلید خورد/ سهرابی جای خود را به نعمتی داد

به گزارش  خبرایران، رضا شاکری در این حکم ضمن قدردانی از زحمات سید تقی سهرابی که تاکنون این سمت را بر عهده داشت از دکتر نعمتی خواسته است در جهت برقراری ارتباط با گروه‌های مختلف اجتماعی و رسانه‌های مکتوب و سایت‌های خبری، اطلاع رسانی موثر و پاسخ‌گویی دقیق به افکار عمومی برای افزایش اعتماد به سازمان، توسعه روابط عمومی الکترونیک و تسریع در امر اطلاع رسانی و ایفای نقش سخنگویی و نمایندگی سازمان تلاش کند.

متن حکم رئیس حوزه ریاست سازمان صدا و سیما برای انتصاب مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به شرح زیر است :

به نام خدا

جناب آقای داوود نعمتی انارکی

نظر به تعهد، توانایی ها و سوابق ارزشمند جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما منصوب می شوید.

روابط عمومی به عنوان پیشخوان سازمان وظیفه اطلاع رسانی، تبلیغات، انتقال نظریات، پیشنهادات و انتقادات مردم و مسئولان را بر عهده دارد.

بنا بر این انتظار دارد با طراحی و برنامه‌ریزی برای تدوین و اجرای «نظام جامع ارتباطات سازمانی و تبلیغات درون سازمان» و «نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات» اهداف و ماموریت های مشروحه ذیل را به نحو مظلوبی محقق کنید:

1- برقراری ارتباط با گروه های مختلف اجتماعی و دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای جلب اعتماد عمومی.

2- اطلاع رسانی و روشنگری به منظور ایجاد و تقویت ارتباط و هماهنگی بین رسانه ملی و گروه های اجتماعی موثر بر کارآمدی و اثر بخشی سازمان.

3- ایجاد همدلی، تقویت تفاهمات، اعتلای فرهنگ سازمانی و دستیابی به جایگاه شایسته برای اعتماد سازی و افزایش سرمایه انسانی.

4-ارائه چهره‌ای مثبت و موجه از سازمان با پاسخ گویی به نیازهای اطلاعاتی جامعه.

5- اتخاذ شیوه‌های مناسب برای ارتقاء کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی.

6-توسعه روابط عمومی الکترونیک با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات و تسریع در امر اطلاع رسانی و ارتقاء جایگاه پاسخگویی سازمان.

7- ساماندهی نمایندگی‌های روابط عمومی در حوزه ها  با اهتمام به امر چابک سازی و ایجاد هماهنگی در عملکرد ، اطلاع رسانی و تبلیغات.

8-ایفای نقش سخنگویی و نمایندگی سازمان در مجامع به منظور ایجاد تمهیدات رسانه ای و ارتباط و همکاری مشترک.

9-گسترش و تبیین رویکرد تحلیلگرا در روابط عمومی مبتنی بر رصد دقیق فضای فکری و فرهنگی جامعه.

10-ارتقاء فرهنگ دینی کارکنان سازمان با نشر معارف قرآن و اهل بیت (سلام الله علیهم).

11-اهتمام به بزرگداشت مناسبت های دینی و ملی در سازمان به منظور پاسداشت شان ارزشی و انقلابی سازمان.

12- همکاری و تعامل مناسب و مطلوب با رسانه های مکتوب و سایت های خبری.

ضمن آرزوی توفیق روز افزون جناب عالی در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) لازم می دانم از خدمات جناب آقای سهرابی در مدت تصدی اداره کل روابط عمومی قدردانی کنم.

رضا شاکری - رئیس حوزه ریاست

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب