خبرایران: نخستین بسته فرهنگی اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران هم زمان با انتشار اولین شماره مجله" نمایش خانگی"(خبرنامه داخلی اتحادیه) در سطح گسترده توزیع شد.
به گزارش خبرایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی) و بنا به اعلام روابط عمومی اتحادیه اولین شماره مجله نمایش خانگی (خبرنامه داخلی اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه ایران) به مدیر مسئولی حمیدرضا نوروزی و سردبیری بهمن عبداللهی منتشر شد.
این نشریه به همراه کتاب امپراطوری اعتدال نوشته حجت الاسلام والمسلمین زم و فیلم های منتخب ماه (هیچ کجا هیچ کس و آقای الف) در قالب نخستین بسته فرهنگی اتحادیه برای مدیران و سیاستگذاران سینمای ایران، مدیران صنایع لوح فشرده، مسئولان اتاق بازرگانی، اهالی سینما، دست اندرکاران رسانه ها و منتقدان سینمای ایران ارسال شد.
بر پایه این گزارش بررسی تحلیلی شبکه نمایش خانگی از 88 تا 92،میزگرد تعامل سینما و موسسات ویدئو رسانه،سریال در شبکه: باید ها و نبایدها،بررسی بازار پخش در مهر و آبان و پرونده یک موضوع با عنوان قاچاق به همراه اخبار ، یادداشت، نقد فیلم از دیگر مطالب اولین شماره خبرنامه داخلی اتحادیه ویدئو رسانه ایران هستند.
روابط عمومی اتحادیه با اشاره به این نکته که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بسته فرهنگی مذکور هر ماه تولید و آماده خواهد شد از آن گروه از اهالی محترم رسانه های جمعی که مایل به دریافت این بسته بوده و تاکنون مشخصات خود را برای ثبت در بانک اطلاعاتی اتحادیه اعلام نکرده اند درخواست کرد تا پایان وقت اداری روز 27/10/92 نسبت به ارسال مشخصات خود اقدام کنند. همچنین طبق هماهنگی به عمل امده با انجمن منتقدان خانه سینما، منتقدان عضو این انجمن نیز که مایل به دریافت بسته مذکور هستند می توانند درخواست خود را از طریق انجمن منتقدان ثبت کنند.
دومین بسته فرهنگی اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (نمایش خانگی) ایران نیمه دوم دیماه آماده توزیع خواهد شد.