امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9230 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۷:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر حسین محمد پورزرندی خبرداد؛

افزایش تعداد پیشخوان‌های شهر نت در سراسر کشور از سال آینده

خبرایران: مدیر عامل بانک شهر از افزایش تعداد پیشخوان‌های شهر نت در سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: در سال آتی تعداد پیشخوان‌های شهرنت در سراسر کشور به 300 پیشخوان افزایش خواهد یافت .
افزایش تعداد پیشخوان‌های شهر نت در سراسر کشور از سال آینده
به گزارش خبرایران دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این‌که در سالجاری اقدامات مختلفی در راستای تحقق شعار نوآوری در خدمت انجام شده است ، اظهار کرد : ماموریت بانک شهر ایجاد شهری هوشمند، امن و با نشاط است و با تلاش‌های انجام شده سعی دارد تا در  میان بانک‌های برتر قرار گیرد .

مدیر عامل بانک شهر افزود : آنچه که برای ما حائز اهمیت است آن است که شرکت های وابسته به بانک شهر بنگاه داری نمی‌کنند و این در حالی است که تا قبل از راه اندازی بانک شهر، فقط کمتر از یک درصد منابع بانک ها به پروژه‌ های شهری اختصاص می‌یافت، در حالی که بخش زیادی از جمعیت در شهرها زندگی می‌کنند .پورزرندی خاطر نشان کرد : این بانک یک بانک تخصصی حوزه شهری است که برای کمک به توسعه شهرها تلاش می‌کند و ارتقای زندگی شهروندان از مهم‌ترین اهداف آن است .مدیر عامل بانک شهر با اشاره به استراتژی‌های مهم بانک شهر، افزود: توسعه منابع انسانی، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، توسعه بانکداری الکترونیک و ارتقای شاخص های مالی بانک ، از استراتژی‌های مهم بانک است که در راستای این اهداف ، گام‌های زیادی برداشته شده است .

وی با اشاره به تشکیل سامانه 8655، افزود: این سامانه در جهت رسیدگی به شکایات شهروندان راه اندازی شده است و  از زمان راه اندازی آن شاهد رشد تماس‌ها با این سامانه بوده ایم که نشان دهنده کسب رضایت و اعتماد مشتریان بانک بوده است .پورزرندی در ادامه با تاکید بر اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک ، گفت: تا کنون 50 پیشخوان شهر نت در تهران و سایر شهرها راه اندازی شده است که سعی داریم تا تعداد آن در سال آینده به 300 پیشخوان افزایش یابد تا امکان ارائه همه خدمات بانکی در این پیشخوان‌ها برای همه شهروندان فراهم باشد .وی تصریح کرد : از 20 اسفندماه امکان ارتباط چهره به چهره با روسای شعب مجازی از طریق دستگاه‌‌های VTM فراهم می‌شود و همچنین با راه اندازی اتوبانک ها ، شهروندان می توانند به شکل راحت تری از خدمات بانک شهر بهره مند شوند .مدیر عامل بانک شهر در ادامه اظهار کرد : در راستای توسعه بانکداری الکترونیک، کارت‌های city pay راه اندازی شده است تا شهروندان بتوانند با یک کارت از همه خدمات شهری مانند خدمات حمل و نقل شهری بهره مند شوند و در صورت موافقت بانک مرکزی، این کارت ها به "ایران پی" تبدیل خواهد شد . 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب