خبرایران: پخش آنونسهای فیلم سینمایی «استراحت مطلق»در تبلیغات میان برنامه در حین پخش سریال «فاطما گل» در یکی از شبکههای ماهوارهای فارسی زبان احتمالا روی فروش آن تاثیر داشته است.
فیلم سینمایی «استراحت مطلق» تازهترین ساخته عبدالرضا کاهانی پس از ساخت مکرراً در حاشیه بود و در گام نخست با چنین ممیزیهایی همراه شد که نتوانست به سی و سومین جشنواره فجر راه یابد اما در عوض، اکرانش از اواخر اسفند سال ۱۳۹۳ به عنوان یکی از فیلمهای نوروزی آغاز شد و تاکنون فروشی بیش از از یک میلیارد و دویست تومان داشته و این اتفاق با وجود عدم پخش تیزر فیلم «استراحت مطلق» از تلویزیون رخ داده است که هرچند با افزایش قیمت بلیت سینما چندان رقم بالایی نیست اما در شرایطی که برخی فیلمها با تبلیغات تلویزیونی حتی نتوانستند به نیمی از این رقم نیز برسند، این فروش قابل تامل است.
تابناک نوشت؛ سرمایه گذاران این پروژه برای رسیدن این فیلم به سطح فروشی که هزینه تولید را بازگرداند، اقدام به تبلیغات تازهای کردند و آن هم تبلیغ استراحت مطلق پشت شیشههای خودروهای شخصی و دعوت طرفداران این فیلم را چنین تبلیغی بود اما این روش، تنها ابتکار عوامل «استراحت مطلق» نبود و اتفاق دیگری که در سینما شبیه زلزله بود، پخش آنونسهای این فیلم در تبلیغات میان برنامه در حین پخش سریال «فاطما گل» در یکی از شبکههای ماهوارهای فارسی زبان بود.