امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9969 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با اعلام رضایتمندی 97 درصدی از عملکرد 137 از سوی شهردار منطقه 22 اعلام شد؛

سامانه 137 منطقه 22 با تعامل و دوستی کار را در رفع مشکلات شهروندان جلو می برد

خبرایران: شهردار منطقه 22 در جلسه ارتقای سطح کیفی و تجلیل از کارکنان نمونه سامانه 137 منطقه گفت: اگر امروز درصد رضایت شهروندان منطقه از فعالیتهای شهرداری بیشتر شده، به این دلیل است که سعی کرده ایم کار را با رفاقت و دوستی جلو ببریم
سامانه 137 منطقه 22 با تعامل و دوستی کار را در رفع مشکلات شهروندان جلو می برد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، در این جلسه که در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) و با حضور شهردار و دیگر مسئولان منطقه همچنین جانشین سازمان بازرسی شهرداری تهران و رییس سامانه 137 سازمان بازرسی و تمامی نیروهای 137 منطقه تشکیل شده بود، رحمت جانشین سازمان بازرسی ضمن تقدیر از نیورهای 137 و تاکید بر ارتقای سطح کیفی و فنی و اجرایی پیامها، حفظ شرایط مطلوب فعلی در منطقه 22 و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان را در گرو تلاش و کوشش بیش از پیش مسئولان دانست.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 در بخشی از این جلسه با اشاره به اینکه درصد رضایتمندی شهروندان منطقه از عملکرد سامانه 137 از مهر ماه سال 93 تا اردیبهشت امسال از 84 درصد به 97 درصد رسیده است، گفت: « منطقه 22 به دلیل نوپا بودن نسبت به مناطق دیگر معضلات و گرفتاریهای خاص خودش را دارد که بیشتر مشکلات هم به در حال توسعه بودنش باز می گردد. منطقه در حال ساخت و ساز است و به دلیل تعدد مجموعه ها و فضاهای فرهنگی، تفریحی و ورزشی اش بعنوان قطب تفریحی گردشگری تهران انتخاب شده است.  همچنین شاهراه بودن منطقه بعنوان مهمترین ورودی و خروجی تهران، می تواند  مشکلات و مسائل زیادی را در این محدوده از پایتخت رقم بزند.

وی در ادامه افزود: « در منطقه 22 نمی شود گفت که یک یا چند نقطه حساس برای رصد کردن وجود دارد، بلکه تمامی نقاط آن حساسند و لازم است دائما مورد کنترل و رصد قرار بگیرند که خوشبختانه اداره بازرسی منطقه با 2 مجموعه تحت امر 137 و 1888 این موضوع را به بهترین نحو در دستور کار قرار داده و با رفاقت، ایجاد تعامل و محبت کار را جلو می برد و این موضوع به نوبه خود امتیاز بزرگی در فعالیت این 2 سامانه محسوب می شود.

شهردار منطقه 22 در بخش دیگری از صحبتهای خود خاطرنشان کرد: « خوشبختانه برخلاف تعدد تماسهای شهروندان به دلیل بروز مشکلات احتمالی، سرعت عمل برای رسیدگی به مشکلات از زمان استاندارد و مشخص شده توسط مرکز کمتر و به 12ساعت رسیده است. این اتفاق خوشایند نیز تا رفع مشکلات شهروندی موجود و رسیدن به نقطه هدف تعیین شده از سوی دکتر قالیباف شهردار تهران که همان جلب رفاه و رضایت حداکثری شهروندان، جلب رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ایفای تعهدات به شورای شهر تهران است، ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب