امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1030 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رفتار زشت دی ماریا پس از تعویض

خبرایران : بازیکن آرژانتینی رئال مادرید اعلام کرد همیشه هواداران منتظر سر زدن رفتاری از وی هستند تا او توضیحش دهد.
رفتار زشت دی ماریا پس از تعویض

به گزارش خبرایران، آنخل دی ماریا هنگامی که در دقیقه 64 تعویض شد، هنگام خروج از زمین حرکت بسیار زشتی رو به هواداران انجام داد. هواداران هنگام خروج دی ماریا از زمین او را «هو» کردند. دی‌ماریا ابتدا در واکنش به این رفتار لبخند زد و پس از دست دادن با گرت بیل که به جای او وارد زمین می‌شد، حرکت بسیار زشتی انجام داد. این مسئله عدم رضایت دی‌ماریا از ماندن در رئال مادرید را پررنگ‌تر کرد.

دی‌ماریا جایش را در ترکیب اصلی تیم از دست داده است و شایعاتی در خصوص عدم احساس رضایت وی از ماندن در رئال مادرید و پیشنهاد از موناکو مطرح شده است.

وی پس از این مسابقه در خصوص رفتار خود اظهار داشت: نسبت به کسی این کار را نکردم. فقط احساس ناراحتی می‌کردم و به دویدن ادامه دادم. اگر عصبانی بودم به هیچ کس دست نمی‌دادم. خیلی طبیعی از زمین خارج شدم. مردم همیشه منتظرند تا من کاری انجام دهم.

دی‌ماریا ادامه داد: هرگز مشکلی با هواداران نداشتم. احساس کردم نیمی از ورزشگاه مرا تشویق می‌کنند و نیمی دیگر مرا «هو» می‌کنند. همیشه باید هر کاری را که انجام می‌دهم، توضیح دهم. اگر یک نفر دیگر بودم، کسی چیزی نمی‌گفت اما وقتی من باشم هرچیز بی‌ربطی را بیان می‌کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب