امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10326 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با تشکیل اولین مجمع خیرین شمال تهران؛

بانک اطلاعات خیرین و مستمندان محلات در شهرداری منطقه یک تشکیل می شود

خبرایران : با هدف تشکیل بانک اطلاعاتی و مشارکت افراد خیر در شناسایی و خدمات رسانی به مستمندان و اقشار کم درآمد اولین مجمع خیرین شمال تهران در شهرداری منطقه یک تشکیل شد.
بانک اطلاعات خیرین و مستمندان محلات در شهرداری منطقه یک تشکیل می شود

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت: اولین جلسه مجمع خیرین شهرداری منطقه یک با حضور تعداد کثیری از افراد خیر و مسئولین موسسات خیریه و مردم نهاد تشکیل شد تا ظرفیت ها و پتانسیل های هر محله شناسایی و بانک اطلاعاتی تشکیل شود تا خدمات رسانی اجتماعی در هر محله توسط ساکنان همان محله انجام شود.
فرزاد هوشیار مدیر عامل سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز در این جلسه گفت: ساماندهی معضلات اجتماعی از قبیل جمع آوری کارتن خواب ها، معتادین، کودکان کار و خیابان و... نیازمندیک عزم ملی و فرهنگ سازی است چرا که پیشگیری از این معضلات راحت تر از درمان آن است.
این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: 15 هزار کودک کار و خیابان در شهر تهران داریم که هر روز تعدادی از آنها جمع آوری و خدمات رسانی می شوند.
وی افزود: 20 هزار زن سرپرست خانوار نیز در سطح شهر تهران شناسایی و تحت آموزش قرار گرفتند و هر یک مشغول کاری هستند به طوری که تعداد آنها به 6 هزار نفر کاهش یافته است.
هوشیار از خیرین منطقه یک خواست با مشارکت گسترده خود در مجمع خیرین و ایجاد بانک اطلاعاتی از محرومان و نیازمندان منطقه در راه فقر زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه که یکی از اهداف مهم فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران است، گام بردارند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب