امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10401 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیشنهاد وسوسه انگیز ایسوس برای گیمر ها؛

عرضه بازی Batman:Arkham Knight همراه با لپ تاپ گیمینگ ایسوس

خبرایران:ایسوس به تازگی اعلام نموده است همراه با نوت بوک G751JY بازی Batman:Arkham Knight را به صورت رایگان عرضه خواهد نمود. این مدل از خانواده معروف ROG این شرکت می باشد که به نسل 4 پردازنده های اینتل و همچنین آخرین نسل از پردازنده های NVidia GeForce GTX مجهز می باشد.
عرضه بازی Batman:Arkham Knight  همراه با لپ تاپ گیمینگ ایسوس

ایسوس به تازگی اعلام نموده است کاربرانی که اقدام به خرید نوت بوک G751JY از تاریخ 11 خرداد الی 24 تیر ماه نمایند یک نسخه رایگان از بازی محبوب Batman:Arkham Knight  دریافت خواهند نمود. لازم به ذکر است که این بازی به طور رسمی در تاریخ دوم تیر ماه عرضه خواهد شد. این بازی برای اجرا نیاز به سخت افزار های قدرتمندی دارد و به راحتی می تواند قویترین سخت افزار های موجود را به چالش بکشد. ایسوس نیز برای به رخ کشیدن کارایی بالای این نوت بوک ،تصمیم به عرضه این بازی نموده است.

این سری از این نوت بوک های ایسوس به نسل چهارم پردازنده های اینتل و  همچنین آخرین نسل از پردازنده های NVidia GeForce GTX مجهز می باشد .اما یکی از فناوری های اختصاصی ایسوس که در این سری از نوت بوک های به کار رفته است TurboMaster است  که کاربران به واسطه آن می توانند عملیات اورکلاکینگ را در یک  محیط امن  و بدون نگرانی تجربه نمایند. همچنین فناوری AudioWizard نیز صدا را در محیط بازی بهبود می بخشد. این نوت بوک ها نیز به فناوری خنک کنند گی Dual Fan مجهز می باشند که قطعات حیاتی سیستم را در زمان لود کاری بالا خنک نگه خواهد داشت.

اما این شرکت به تازگی خبر از حمایت یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین گیمر های دنیا با نام Grubby  داده است  و این گیمر به عنوان سفیر ایسوس و همچنان مشاور این شرکت در زمینه تولید محصولات گیمینگ می باشد. این گیمر حرفه ای سابقه حضور 10 ساله در سطح جهانی را دارد و تا کنون چندین بار در بازی هایی مانند Warcraft, StarCraft و Heroes of the storm به مقام قهرمانی دست یافته است.

اما همکاری ایسوس و Grubby باعث خواهد شد تا رابطه ایسوس با گیمر ها پیش از پیش نزدیک تر شود  و این درک را برای ایسوس فراهم می آورد تا گیمر ها به چه ابزار و نوت بوک مخصوص بازی نیاز خواهند داشت. به عنوان سفیر Grubby  برند ASUS ROG  و محصولات مربوط به آن را   در شبکه های اجتماعی خود معرفی می نماید و همچنین به عنوان مشاور این گیمر با تیم طراحی ROG ، مهندسین و توسعه دهندگان این بخش همکاری می نمایند .بدین ترتیب این گیمر اطلاعات دست اول مفیدی را در اختیار  ایسوس برای تولید نوت بوک جدید گیمینگ قرار می دهد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب