امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10422 تاریخ انتشار: جمعه ۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هومن حاج‌عبداللهی خبرداد؛

حضور رحمت تا پایان قصه «پایتخت4» پررنگ‌تر خواهد شد/شخصیت‌هایی مثل رحمت به عنوان نماینده قشر نوکیسه‌ جامعه مدام دلشان می‌خواهد در چشم باشند

خبرایران: هومن حاجی‌عبدالهی بازیگر سریال «پایتخت»گفت:شخصیت‌هایی مثل رحمت نماینده قشر نوکیسه‌ای است که مدام دلشان می‌خواهد در چشم باشند، دوست دارند ماشین شاسی بلند گران بخرند تا همه بدانند که وضع شان خوب است، مجددا هر طور شده یک ماشین شاسی بلند دیگر خرید، امثلا رحمت معمولا اشتباه زیاد می‌کنند.»
حضور رحمت تا پایان قصه «پایتخت4» پررنگ‌تر خواهد شد/شخصیت‌هایی مثل رحمت به عنوان نماینده قشر نوکیسه‌ جامعه مدام دلشان می‌خواهد در چشم باشند
هومن حاجی‌عبدالهی تا پیش از سریال «پایتخت» با «پنگول» شناخته می‌شد. عروسکی که در برنامه رنگین‌کمان حضور داشت و هر روز از شبکه پنج به روی آنتن می‌رفت. اما زمانی که در «پایتخت ۲» این بازیگر، مجری و صداپیشه در نقش رحمت خروس باز ظاهر شد خیلیها را شگفتزده کرد. مخاطبان بسیاری عقیده دارند که سکانس مربوط به رحمت خروسباز در پایتخت۲ یکی از سکانسهای بسیار خوب این سریال بوده است.

سکانسی که در آن ماجرای کشته شدن خروس رحمت، توسط نقی به تصویر کشیده میشد و او بیخبر از همه جا بر سر سفره خانواده معمولی مینشست تا در خوردن فسنجانی که با گوشت خروسش درست شده بود، سهیم شود. 

در پایتخت۳، رحمت اما شکل و شمایل متفاوتی یافت. او حالا آدم نوکیسهای شده بود که با فروختن زمینهای کشاورزی و ساختن ویلا در آنها برای خود ثروتی دست و پا کرده بود. 

با شاسی بلند و برادران دوقلویش مدام به خانه نقی رفت و آمد داشت و با دهن لقیهایش باعث میشد که اوضاع برای خانواده معمولی از آنچه هست پیچیدهتر شود. 

اما انگار در پایتخت ۴ رحمت خروس باز، قرار است نقش پررنگتری بازی کند. او در اغلب سکانسها دیده میشود و حضور بیشتری در سریال دارد. این همان چیزی است که خود هومن حاج عبداللهی در گفتوگو با ایسنا به آن اشاره کرده است: «حضور رحمت تا پایان قصه «پایتخت» پررنگتر خواهد شد و این شخصیت تا انتهای داستان حضور دارد. رحمت به واسطه نسبت فامیلی که با نقی معمولی دارد تا انتهای قصه حضور دارد و در ادامه به جایی میرسد که این نقش این شخصیت تاثیرگذارتر میشود و در پی داستان اتفاقاتی میافتد که گرههای جدیدی برای خانواده معمولی پیش میآید. شاید خیلی روند حضور رحمت در «پایتخت» به شکل نسیموار باشد اما تا انتها حضور دارد و اتفاقات جدیدی برایش خواهد افتاد.»

او شخصیت رحمت را نماینده قشر نوکیسهای از جامعه میداند که ترجیح میدهند بیشتر در چشم مردم باشند: «شخصیت رحمت که از سری دوم وارد قصه «پایتخت» شد در ابتدا یک خروس باز بود اما در سری سوم این مجموعه از خروس بازی فاصله گرفت و به سمت ویلاسازی رفت تا این که ورشکست شد و به زندان افتاد و مجبور شد ماشین شاسی بلندش را بفروشد اما از آنجا که شخصیتهایی مثل رحمت نماینده قشر نوکیسهای است که مدام دلشان میخواهد در چشم باشند، دوست دارند ماشین شاسی بلند گران بخرند تا همه بدانند که وضع شان خوب است، مجددا هر طور شده یک ماشین شاسی بلند دیگر خرید، امثلا رحمت معمولا اشتباه زیاد میکنند.»

او همچنین درباره ریتم کند «پایتخت ۴» گفته: «من توصیه میکنم به تماشاگران «پایتخت» که صبر کنند و بیشتر سریال را تماشا کنند. ما در ایام نوروز با یک کار ۱۲ الی ۱۵ قسمتی طرف بودیم اما در ماه مبارک رمضان مسلما دستمان خیلی بازتر شد و روی برخی مسائل تمرکز بیشتری میکنیم، به همین خاطر شاید این گونه به نظر برسد که ریتم قصه کند پیش میرود اما پیشنهاد من این است که صبر کنید.»

هومن حاجی عبدالهی، غیر از «پایتخت» سابقه بازی در آثاری چون «چند میگیری گریه کنی؟»، «اختاپوس» و مجریگری مسابقههای تلویزیونی چون «در صد ثانیه»، «جام طلایی»، «مار و پله»، «پشت خط» و … را دارد. 

 

او در انیمیشنهای «عصر یخبندان» و‌«باب اسفنجی شلوار مکعبی»

نیز صداپیشگی کرده است. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب