امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10440 تاریخ انتشار: شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان پر مخاطب ترین غرفه بخش عفاف و حجاب نمایشگاه بین المللی قرآن

خبرایران : پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان سندس پر مخاطب ترین غرفه بخش عفاف و حجاب بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در روزهای آغازین نمایشگاه می باشد.
پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان پر مخاطب ترین غرفه بخش عفاف و حجاب نمایشگاه بین المللی قرآن

به گزارش خبرایران، سید مهدی جوادی مدیرعامل پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان سندس در این باره بیان کرد: پوشاک اسلامی سندس با هدف سازماندهی تولید و توزیع البسه و پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان امسال برای اولین بار در نمایشگاه قرآن حضور دارد که تا کنون با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است.

جوادی افزود: برند سندس اولین برند اختصاصی در پوشاک اسلامی کودکان و نوجوانان می باشد که در فاز اول هدف گذاری خود تولید پوشاک اسلامی برای دختران 18-6 سال که آغاز سن تکلیف دختران و شروع پوشش اسلامی و حجاب دختران است را در صدر کار خود قرار داده.

وی ادامه داد: در این غرفه بسته ای شامل چادر، مانتو،پوشش سر و ملزومات حجاب در نظر گرفته شده است که با تخفیف 20-10 درصد به فروش می رسد.

جوادی در پایان افزود: پوشاک اسلامی سندس در مسابقه تحت عنوان «خانواده من» که در ایام نمایشگاه برای روزه اولی ها برگزار میشود ، مشارکت دارد و جوایزی برای برندگان در نظر گرفته است.

گفتنی است بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم سوم تیر مصادف با هفتمین روز  ماه مبارک رمضان گشایش یافته و تا پایان ماه رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در محل باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب  به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب