امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10516 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از ابتدای ماه مبارک رمضان؛

دریاچه شهدای خلیج فارس با غرفه های"حریم ریحانه" پذیرای علاقه مندان ماه ضیافت الله است

خبرایران: شهردار منطقه 22 گفت: بحث عفاف و حجاب، ورزش، آموزش خط سفید ، آسمان آبی - زمین پاک و .... جز محوری ترین و اصلی ترین اهداف در اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان در 4 پردیس فرهنگی مذهبی منطقه است و تلاش می کنیم در راستای رسالت های 18 گانه فرهنگی و اجتماعی خود همزمان با ارائه خدمات به شهروندان، گامهای موثری در این زمینه برداشته شود.
دریاچه شهدای خلیج فارس با غرفه های

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مولایی شهردار منطقه ماه رمضان را فرصت مناسبی برای بهره گیری از فیوضات الهی دانست و گفت: شهرداری منطقه همزمان با فرا رسیدن ماه ضیافت الهی، برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در سطح منطقه تدارک دیده که برپایی نمایشگاهها و غرفه های فرهنگی مذهبی در دریاچه شهدای خلیج فارس، آبشار تهران، بوستان جوانمردان ایران و بوستان چیتگر از جمله آنهاست.

وی افزود: « تعمیق مفاهیم فرهنگ شهروندی بر مبنای 3رویکرد هویت دینی، سبک زندگی و مدیریت تغییرات فرهنگی، کاهش محرومیتها و نیازمندان، ارتقای نشاط معنوی شهروندان با بهره گیری از ظرفیت ماه مبارک رمضان و تلطیف فضای دینی، ایجاد انس و الفت میان شهروندان با تکیه بر تقویت ارزش های دینی و اسلامی همچنین بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود، پربار کردن اوقات فراغت، بهره گیری از شب های ماه مبارک رمضان و ایجاد یکپارچگی و انسجام در فعالیت های مناسبتی از جمله اهدافی است که در تدارک و برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان دنبال می شود. »

شهردار منطقه 22 از استقرار غرفه های عفاف و حجاب در دریاچه شهدای خلیج فارس با عنوان "حریم ریحانه" با همکاری اداره امور بانوان و اداره فرهنگی حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: « شهرداری با ایجاد و استقرار این غرفه ها تلاش می کند با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و رویکرد عفاف و حجاب از مهمانان ماه ضیافت الله و علاقه مندان پذیرایی کند. برپایی نمایشگاه البسه و الگوی زن ایرانی، نمایشگاه سیر تاریخی حجاب و عفاف و مشاوره در خصوص تحکیم بنیان خانواده و جلسات پرسش و پاسخ و رفع شبهات دینی از جمله اقداماتی است که در این 6 غرفه حجاب و عفاف باعنوان "حریم ریحانه" صورت می گیرد. »

مولایی در پایان سخنان خود گفت: « از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرای برنامه های قرآنی به مدت 20 شب در ضلع جنوب غربی دریاچه شهدای خلیج فارس با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و برپایی غرفه های فرهنگی، آموزشی ،کارآفرینی، صنایع دستی، قرآنی، ایثار و مقاومت همچنین بوستان جوانمردان، بوستان جنگلی چیتگر و مجموعه فرهنگی تفریحی آبشار تهران برقرار و پذیرای علاقه مندان است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب