امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10584 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با شب‌های قدر؛

سینما‌های کشور تعطیل می شوند

خبرایران: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در طول شب‌های قدر که به مدت 4 روز است، سینماهای تهران و شهرستان تعطیل خواهد بود و از پنج شنبه مطابق با 18 تیرماه سینماها اکران فیلم‌های خود را آغاز خواهند کرد.
سینما‌های کشور تعطیل می شوند

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش ‌در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه شرایط نمایش اکران فیلم‌های سینمایی در شب‌های قدر به چه ترتیب خواهد بود، اظهار داشت: در طول شب‌های قدر که به مدت 4 روز است، سینماهای تهران و شهرستان تعطیل خواهد بود و یکشنبه 14 تیرماه از ساعت 18 به بعد مطابق با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان سینماهای تهران و شهرستان تعطیل خواهد شد.

 فرجی عنوان داشت گفت: دوشنبه 15 تیرماه به صورت تمام وقت تمام سینماهای کشور نمایش فیلم نخواهند داشت، سه‌شنبه نیز 16 تیرماه از ساعت 18 به بعد اکران فیلم‌ها در سینماهای  سراسر کشور متوقف خواهد شد و چهارشنبه 17 تیرماه مصادف با بیست و یکمین روز از شب‌های قدر سینماهای تهران و شهرستان در تعطیلی کامل به سر خواهند برد.

براساس این گزارش، سینماهای تهران و شهرستان از پنج‌شنبه مطابق با 18 تیرماه به روال عادی اکران فیلم‌های خود باز خواهند گشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب