امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10610 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک اعلام کرد؛

احیای شب های قدر در مراکز مذهبی شمال تهران برگزارمی شود

خبرایران: مراسم احیای شب های پرفیض و با عظمت قدر از امشب مصادف با شب نوزده ماه مبارک رمضان با محوریت نواحی در مساجد، حسینیه ها و امامزاده های شمال تهران برگزار می شود.
احیای شب های قدر در مراکز مذهبی شمال تهران برگزارمی شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اشاره به فرا رسیدن ایام پر فضیلت شب‌های قدر اظهار داشت: از شب هجدهم تا شب بیست و چهارم ماه مبارک رمضان برگزاری مراسم احیاء با محوریت نواحی در مساجد، حسینیه ها و امامزاده های سطح منطقه به همراه  مراسم ادعیه خوانی، مناجات خوانی و ذکر مصیبت برگزار می شود.

کارگران با بیان اینکه در  شب های قدر مساجد و اماکن مذهبی محلات پذیرای شهروندان و مهمانان خدا در ماه مبارک رمضان هستند، تصریح کرد: مرقد مطهر حضرت صالح ابن موسی الکاظم (ع)، آستان امامزاده علی اکبر(ع) چیذر، آستان امامزاده قاسم(ع)، مسجد اعظم(عج) تجریش، مسجد النبی (ص) ولنجک، مسجد جامع اراج، مسجد جامع ازگل، مساجد شهرک شهید محلاتی ، کهف الشهدای ولنجک و .... برگزار کننده مراسم شب های احیا در سطح منطقه هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه یک نیز مانند سالهای گذشته با مشارکت فرهنگی چون توزیع کتاب و کتابچه های مناجات و ادعیه و حمایت های مالی و معنوی در باشکوه برگزار شدن این مراسم در سطح منطقه سهیم است.

معاون شهردار منطقه یک برگزاری محافل انس با قرآن در محله هاي شمال تهران را از دیگر برنامه های در حال اجرا در منطقه دانست و افزود: محافل انس با قرآن سرلوحه اقدامات و فعالیت های منطقه یک است که با همکاری مساجد سطح منطقه ، شهروندان، مدیران محلات و شورایاران با اجراي تواشيح توسط گروه هاي هم خوان، قرائت آياتي ازكلام ا... مجيد از سوي قاريان و حافظان بين المللي، اجراي مسابقه و... در حال برگزاری است .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب