امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10865 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه يک اعلام کرد؛

13پروژه بزرگ شهری در شمال تهران در حال تکميل است

خبرایران: 13 پروژه بزرگ شهري شمال تهران با پيشرفت فيزيکي بالاي 70 درصد در اولويت اجرا قرار دارند و در حال تکميل هستند.
13پروژه بزرگ شهری در شمال تهران در حال تکميل است

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يك مجتبي يزداني شهردار اين منطقه با بيان مطلب فوق  اظهار داشت :پروژه هاي منطقه يک بر اساس مقدار پيشرفت فيزيکي به سه دسته پروژه هاي بالاي 70 درصد، بين 50 تا 70 درصد و زير 50 درصد تقسيم بندي شده اند .

وي افزود: در حال حاضر 13 کد پروژه بالاي 70 درصد پيشرفت فيزيکي داشته اند که با اولويت بخشي به آنها و تخصيص اعتبار لازم در حال تکميل هستند و به زودي به اتمام مي رسند.

شهردار منطقه يک  اين پروژه ها را شامل احداث و توسعه بوستان ها و تفرجگاه ها در بوستان هاي آبک، گلابدره و روددره ها... توسعه و تجهيز فضاهاي ورزشي ، فرهنگي و هنري از جمله مجموعه فرهنگي ، ورزشي زعفرانيه ، صابرين شاهد ، ساختمان علوم و نجوم ، سرداران شهيد و... دانست.

وي کمک به ساخت و توسعه مساجد و اماکن مذهبي را از جمله احداث مسجدالرضا (ع) را نيز يکي از پروژه هاي بزرگ شمال تهران دانست که آماده بهره برداري است.

يزداني پروژه هاي عمراني را بخش ديگر از پروژه هاي در حال تکميل دانست و گفت: احداث و توسعه معابر غير بزرگراهي ، احداث پل دسترسي به مسيل مقصودبيک ، تعريض خيابان شهيد هاشمي و احداث ديوار حايل در بيمارستان 505 ارتش از ديگر پروژه هاست.

شهردار منطقه يک احداث پايگاه هاي پشتيباني مديريت بحران و ساخت و تجهيز سوله هاي مديريت بحران را لازمه ايمن سازي شهري به هنگام وقوع حوادث غير مترقبه دانست و افزود: سوله هاي مديريت بحران در گلابدره، اراج و شهرک نفت در حال ساخت است و مراحل پاياني خود را طي مي کند.

اين مقام مسئول گفت: بهره برداري از خط سه مترو در شمال تهران نيز در اولويت هاي شهرداري تهران است که بعد از ماه رمضان انجام  مي شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب