امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10907 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون فني و عمراني شهرداری منطقه یک خبرداد؛

اجرای82 کيلومتر عمليات نهرسازي در شمال تهران

خبرایران: به منظور هدايت آب هاي سطحي ، روان سازي مسير جريان آب و رفع آبگرفتگي، از ابتداي سال گذشته تا کنون 82 کيلومتر از انهار در معابر اصلي و فرعي شمال تهران جدول گذاري و نهرسازي شد.
اجرای82 کيلومتر عمليات  نهرسازي در شمال تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک تهران، مهندس بهمن محبوبي معاون فني و عمراني شهرداري اين منطقه با بيان خبر فوق اظهار داشت: از ابتداي سال گذشته تا کنون در راستاي نگهداشت شهر با شناسايي  انهار نا مناسب و فرسوده  که به کمک شهروندان و شوراياران محلي انجام شد بيش از 82 کيلومتر عمليات نهرسازي، جدولگذاري و کانيو بندي در معابر اصلي و فرعي شمال تهران احداث و بازسازي شد.

 محبوبي خاطر نشان ساخت : در سال گذشته 26 کيلومتر نهرسازي، 24 کيلومتر  جدول گذاري و 30 کيلومتر کانيوبندي و 7 کيلومتر لوله گذاري در سطح نواحي دهگانه منطقه و خيابان هاي شهيد سباري ، دارآباد، اقدسيه، شريعتي، ولنجک، شهيد باهنر، درکه ، اوين و... و بزرگراه هاي امام علي(ع)، شهيدبابايي، شهيد آيت ا... صدر، شهيد چمران و... به اجرا رسيد.

معاون فني و عمراني شهرداري منطقه يک افزود: از ابتداي سال جاري تا کنون نيز بيش از يک هزار و 170 متر طول عمليات نهرسازي و جدول گذاري در معابر شمال تهران اجرا شد که مي توان به 140 متر طول نهرسازي خيابان  مرجان، 350 متر طول کفپوش 200 متر طول جدول و کانيو در خيابان شهيد صبوري و  320 متر مربع   کف پوش و 160 متر طول جدول  در خيابان گلچين اشاره کرد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب