امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11456 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پروژه خط سفید در منطقه 15 کامل شد؛

اجرای 75 کیلومتر پروژه خط سفید در معابر منطقه ۱۵

خبرایران: شهردارمنطقه ۱۵ از اتمام عملیات اجرایی 75 کیلومتر خط سفید در معابر اصلی و فرعی منطقه خبر داد.
اجرای 75 کیلومتر پروژه خط سفید در معابر منطقه ۱۵

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، دکتر انجمنی با بیان این مطلب گفت: در راستای اجرای طرح نماد سازی خط سفید، 26 معبر شریانی منطقه به طول 47 کیلومتر و 31 معبر فرعی منطقه به طول 28 کیلومتر تحت پوشش نمادسازی خط سفید قرار گرفته و به طور کامل اجرا شد.

شهردار منطقه افزود: همسطح سازی گذر عابر پیاده، رفع نواقص ایستگاههای حمل و نقل عمومی، امحای خط محوری و اجرای خط کشی طولی، تراش و روکش تقاطع، اجرای بلوک و کانال عابر پیاده، نصب علائم افقی و عمودی و ... از جمله اقدامات اجرایی طرح یادشده در معابر منطقه بود.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح آسمان آبی، زيرساخت هاي لازم با رويکرد ارتقاي فرهنگ ترافيک و نماد سازي خط سفيد انجام شده است یادآور شد: اجراي آموزش و فرهنگ سازي بخش ديگري از فعاليت ها در این طرح بود که با همکاری حوزه حمل و نقل و ترافیک و اداره آموزش هاي شهروندي با هدف تامين زيرساخت هاي ترافيکي در مدارس، مساجد، محلات ، حسينيه ها، امامزاده ها و...  انجام شد.

دکتر انجمنی خاطر نشان کرد: آموزش 3350 راننده خودروهای وسایل حمل و نقل عمومی منطقه از دیگر فعالیت های حوزه حمل و نقل و ترافیک بود که با هدف اصلاح فرهنگ ترافيک و در راستاي تحقق اهداف کمپين آسمان آبي انجام شد و رانندگان با رعایت نظم و انضباط در رانندگي به ویژه توجه به خط سفيد و حقوق عابران پياده، ارتباط مؤثر با مسافرين و... آشنا  شدند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب