امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11482 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل سلامت شهرداری تهران اعلام کرد؛

ویزیت رایگان شهروندان در روز پزشک/ برپایی تورهای گردشگری تهران قدیم ویژه پزشکان

خبرایران:مدیرکل سلامت شهرداری تهران از برپایی ویژه برنامه های گرامیداشت روز پزشک برای پزشکان و شهروندان تهرانی خبر داد و گفت: به مناسبت روز پزشک طرح ویزیت رایگان در سراسر پایتخت اجرا می شود.
ویزیت رایگان شهروندان در روز پزشک/ برپایی تورهای گردشگری تهران قدیم ویژه پزشکان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران، سمانه زمانی گرمسیری با اشاره به نامگذاری اول شهریورماه به عنوان سالروز ولادت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک اظهار داشت: به منظور گرامیداشت این روز و تقدیر از خدمات داوطلبانه اعضای کانون پزشکان محله، اقداماتی در سطح مناطق و محله های شهر تهران به همت اداره کل سلامت شهرداری تهران و ادارات سلامت مناطق 22گانه اجرا می شود.

وی با اشاره به راه اندازی کانون پزشکان محلات گفت:ما بیش از 4هزار نفر از پزشکان شهر تهران را در این کانون سازماندهی کرده ایم و به مناسبت گرامیداشت روز پزشک و ارج نهادن به مقام پزشکان، ویژه برنامه های مختلف را در دست اقدام داریم.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران تاکید کرد: اداره کل سلامت شهرداری تهران در راستای شبکه سازی حوزه سلامت همواره از ظرفیت پزشکان مشارکت جوی محلات در زمینه ارتقای سلامت شهروندان استفاده می کند.

وی از برگزاری ویزیت رایگان پزشکان در سطح مناطق ویژه شهروندان تهرانی خبر داد و افزود: این برنامه با حضور تیم های پزشکی در مناطق 22گانه تهران اجرا می شود.

زمانی با اشاره به اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت روز پزشک گفت: برپایی تور گردشگری تهران قدیم برای جمعی از پزشکان عضو کانون پزشکان محلات در آستانه روز پزشک تدارک دیده شده است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از برگزاری جشن روز پزشک در تالار ایوان شمس خبر داد و گفت: این مراسم با حضور پزشکان فعال، کانون پزشکان و خانواده های آنان در قالب جشن، ضیافت شام و تماشای فیلم سینمایی  هفتم شهریور ماه برگزار می شود.

به گفته زمانی، اهدای شاخه گل و کارت تبریک به پزشکان بیمارستانها، کلینیک ها، مطب ها، نصب بنرهای تبلیغاتی روز پزشک در بزرگراهها و میادین اصلی شهر و... از دیگر برنامه هاست.

وی از برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از پزشکان فعال و عضو کانون پزشکان توسط شهرداران مناطق، و همچنین برپایی جشن روز پزشک و ضیافت شام ویژه پزشکان عضو کانون و خانواده های آنان در روز پزشک و در موزه حیات وحش دارآباد به عنوان دیگر برنامه های اداره کل سلامت شهرداری تهران به مناسبت روز پزشک یاد کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب