امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11931 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران اعلام کرد:

انتشار بسته آموزشی ویژه کانون های کودک سرای محلات 354گانه پایتخت

خبرایران:مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از تهیه، تدوین و انتشار بسته آموزشی ویژه کودکان خبر داد و گفت: این بسته ها در قالب کتاب های شعر، قصه، وسایل بازی و جورچین در اختیار کانون های کودک سرای محلات 354 گانه شهر تهران قرار گرفته است.
انتشار بسته آموزشی ویژه کانون های کودک سرای محلات 354گانه پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ابوالفضل رفیع ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: به همت  اداره کل آموزش های شهروندی با همکاری شورای راهبردی کودک و نوجوان و مصطفی رحماندوست، بسته آموزشی با محتوای 3 ترانه و 13 شعر و قصه و بازی و پازل و کتاب راهنمای مربیان  تهیه، تدوین و منتشر شد.

وی تاکید کرد: این بسته های آموزشی با توجه اهمیت جایگاه کودکان از منظر مدیران شهری و لزوم ترویج، توسعه و ساماندهی آموزش های شهروندی در حوزه کودک ،ایجاد روابط موثر بین همسالان از طریق بازی و اسباب بازی و همچنین به منظور تقویت علمی مربیان و مسئولان فعال حوزه کودک در سرای محلات شهر تهران آماده شده است.

به گفته رفیع، بسته آموزشی ویژه کودکان به تمامی سرای محلات و دستگاه های اجرایی فعال در حوزه کودک شهرداری تهران ارسال می شود و جهت بهره برداری در اختیار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22 گانه قرار می گیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب