امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11971 تاریخ انتشار: جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک خبرداد؛

پاتوق فرهنگی عید قربان میزبان شهروندان بود

خبرایران: به مناسبت عید سعید قربان نمایشگاه فرهنگی با عنوان پاتوق فرهنگی و اجتماعی با برپایی برنامه های متنوع تفریحی، هنری، آموزشی و... در مجاورت ایستگاه عرضه دام بهداشتی شهرداری منطقه یک میزبان شهروندان بود.
پاتوق فرهنگی عید قربان میزبان شهروندان بود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، شهرام پاشایی مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان با هماهنگی های انجام شده نمایشگاه فرهنگی با  بیش از15 غرفه  و ارائه برنامه هایی همچون آموزش و اطلاع رسانی با محوریت آموزش خط سفید و آسمان آبی ، غرفه های اداره آموزش های شهروندی ، پسماند و تفکیک زباله از مبدا، سامانه  137 و1888،  امور خیریه، ، نسیم بهشت،  مشاوره مذهبی ، اجرای برنامه زنده ، مسابقه و... برای شهروندان فعالیت داشت.

وی افزود: ایستگاه های فرهنگی در روز پنج شنبه 2 مهر ماه از ساعت 9 صبح الی 19 با هدف ایجاد محیطی پر نشاط برای شهروندان و خانواده هایی که برای انجام سنت نبوی" قربانی" به محل عرضه دام بهداشتی مراجعه کردند بر پا بود و مورد استقبال همگان قرار گرفت.

گفتنی است در دو روز عرفه و عید سعید قربان در حدود 3 هزار راس دام بهداشتی به متقاضیان در منطقه یک عرضه شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب