امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12372 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری مراسم یادواره 130 شهید شهرک شاهد در منطقه 15

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری مراسم یادواره 130 شهید شهرک شاهد محله کیانشهر خبر داد.
برگزاری مراسم یادواره 130 شهید شهرک شاهد در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: این مراسم در تاریخ 7 آبان همزمان با شب هفت شهادت حضرت اباعبداله الحسین(ع) و فرزندان و یاران باوفای ایشان جنب مسجد شهداي بعثت شهرک شاهد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه یاد شده با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اجرا می شود خاطر نشان کرد: برنامه های مختلف معنوی و فرهنگی به ویژه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شهيدي نماینده ولی فقیه ، معاون رییس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم پیش بینی شده است که با حضور مسئولان شهری و خانواده  های معظم شهدا برگزار می شود.

شایان ذکر است، مراسم یاد شده جنب مسجد شهدای بعثت واقع در بزرگراه بعثت، نرسیده به بزرگراه امام علی(ع)، شهرک شاهد و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب