امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12614 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه16 خبرداد؛

پروژه ضبط خاطرات خانواده معظم شهدا و ایثارگران افتتاح می شود

خبرایران:مدیر روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 16 و فرهنگسرای بهمن از افتتاح پروژه ضبط خاطرات خانواده شهدا و ایثارگران در روسه شنبه 26 آبان ماه خبر داد.
پروژه ضبط خاطرات خانواده معظم شهدا و ایثارگران افتتاح می شود

 به گزارش  خبرایران از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ محمدحسین دانش با اعلام این خبر افزود؛ شهدا برای دفاع از حق، عدالت و ظلم ستیزی به پا خاسته و با گذشتن از جانشان به تکلیف خود عمل کردند، همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم و بدون شک عزت، عظمت و اقتدار نظام اسلامی مرهون گذشت، ایثار و جانفشانی های آنان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه پروژه ضبط خاطرات خانواده معظم شهدا و ایثارگران با هدف معرفی آرمانهای والای این عزیزان راه اندازی می شود، افزود؛ همانگونه که در رخداد عظیم عاشورا، حضرت زینب (س) با خطبه های آتشین و افشاگری های مدبرانه خود استمرار بخش نهضت عاشورا بودند، انقلاب ما نیز به واسطه یاد شهدا و انتقال پیام آن عزیزان به نسل های آینده استمرار خواهد داشت.

دانش، توليد آثار فرهنگي و هنري براي توسعه و رشد فرهنگ ايثار، جهاد و شهادت را یکی از وظایف مهم و اساسی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دانست و افزود؛ در این استودیو ضبط تصویری تصمیم داریم تا خاطرات خانواده شهدا و سپس جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را جمع آوری کرده و برای پخش در اختیار شبکه‌های سراسری و سایر موسسات وابسته قرار دهیم.

 گفتنی است؛ آئین افتتاح پروژه ضبط خاطرات خانواده شهدا و ایثارگران 10 صبح روز سه شنبه 26 آبان ماه باحضور دکتر محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسئولین کشوری و لشگری، شماری از مدیران شهری، مسئولین فرهنگی هنری پایتخت و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب