امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1352 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۹:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت هفته هوای پاک:

حمایت بانک صنعت و معدن از سرمایه گذاری در تولید انرژی های پاک

خبرایران: مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هوای پاک اعلام کرد: حمایت از سرمایه گذاری در زمینه تولید انرژی های پاک از سوی این بانک در جهت کاهش آلایندگی و حفاظت از محیط زیست صورت می گیرد.
حمایت بانک صنعت و معدن از سرمایه گذاری در تولید انرژی های پاک
به گزارش خبرایران، علی اشرف افخمی در پیام خود افزوده است: تلاش برای یافتن حامل های نوین انرژی که از آلایندگی کمتری برخوردارند، یکی از راه هایی است که دانشمندان برای رهایی موجودات زنده از هوای آلوده به آن می اندیشند.

وی می افزاید: تا زمانی که هدف مذکور تحقق پیدا کند، شاید فوری ترین راه حل، کاهش میزان تردد وسایط نقلیه شخصی در سطح شهرها و ترویج فرهنگ استفاده از وسائط نقلیه عمومی باشد.

افخمی یادآور شد: مراجعه به شعب بانک ها برای انجام عملیات بانکی یکی از انگیزه هایی است که همواره مردم را به استفاده از خودروها و رفت و آمد در سطح شهرها وا می دارد و این عامل با پیدایش و رشد بانکداری الکترونیک به مرور در حال از بین رفتن است.

وی اضافه کرد: پیدایش و رشد فناوری بویژه در حوزه حمل و نقل، نیاز بشر به استفاده از سوخت فسیلی را روز به روز افزایش داده و انسانها را در حصار خفقان آلود هوای انباشته از انواع آلاینده ها قرار داده که امکان زیستن در این کره خاکی را برای آنها با مشکل جدی مواجه ساخته است.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی این بانک، وی افزود: بانک صنعت و معدن با پیشگامی درعرصه بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات نوین نظیر طرح خدمت، امکان پرداخت غیرحضوری اقساط تسهیلات اعطایی، یکپارچه سازی شعب در سراسر کشور و غیره برای مشتریان فراهم ساخته است.

خبرنگار ایرنا در ادامه این گزارش آورده است: بنابر نتایج حاصل از ارزیابی بانک های جهان که در سال 2013 میلادی توسط مجله بنکر منتشر شده، بانک صنعت و معدن در رتبه بندی اصلی بانک های دولتی ایران به مقام اول دست یافته است.

این بانک در نتیجه ارزیابی انجام شده برمبنای نسبت سرمایه به دارایی توانسته با نسبت 22.5 درصد در میان بانک های کشور اعم از دولتی و خصوصی رتبه دوم را کسب کند.

مجله بین المللی بنکر (The Banker) یکی از معتبرترین نشریات حوزه امور مالی وابسته به مؤسسه فایننشال تایمز (Financial Times) است که از سال 1926 میلادی تاکنون نسبت به ارزیابی و درجه بندی بانک ها در سطح جهان اقدام می کند.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب