امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14347 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در هفتمين جايزه ملي مديريت دانش؛

پژوهشگاه صنعت نفت موفق به كسب گواهينامه بالندگي مديريت دانش شد

خبرایران: در هفتمين جايزه ملي مديريت دانش،‌ پژوهشگاه صنعت نفت با ارزيابي‌هاي انجام شده موفق به كسب تنديس برنزين در بالاترين سطح با عنوان «گواهينامه بالندگي مديريت دانش » شد.
پژوهشگاه صنعت نفت موفق به كسب گواهينامه بالندگي مديريت دانش شد

به گزارش خبرایران از واحد خبر ارتباطات پژوهشگاه صنعت نفت، این جایزه طی هفت سال اخیر با استقبال بیش از 145 سازمان ایرانی، به طور منظم اجرا و کلیه سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات ایرانی فعال در حوزه‌های گوناگون صنعتی، پیمانکاری، خدمات و همچنین سازمان¬های دولتی وعمومی از مشارکت¬ کنندگان آن بوده¬اند.

بر همين اساس جايزه ملي مديريت دانش در 3 سطح «تنديس و گواهينامه بالندگي در مديريت دانش» به عنوان بالاترين سطح، «گواهينامه شايستگي در مديريت دانش» و «گواهينامه اهتمام به مديريت دانش» اهدا مي شود.

اين گزارش مي‌افزايد: جایزه ملی مدیریت دانش با هدف ارائه ساختاری جامع برای توسعه یکپارچه و متوازن فعالیت¬های مدیریت دانش، از طریق شناسایی و ارائه برترین تجارب در زمینه پیاده ¬سازی و توسعه مدیریت دانش، با شعار «جایزه ملی مدیریت دانش؛ الگوی توسعه یکپارچه مدیریت دانش در سازمان¬های پیشرو» است، که علاوه بر ایجاد زمینه¬ ای مناسب برای رقابت سازمان های ایرانی در مبحث مدیریت دانش، فضایی برای تبادل تجربیات موفق در این زمینه را فراهم آورده است.

بر همين اساس پژوهشگاه صنعت نفت با سابقه اي بيش از نيم قرن فعاليت در حوزه تحقيق و توسعه با انجام بيشترين پروژه هاي تحقيقاتي در صنعت نفت و با در اختيار داشتن سرمايه هاي عظيم نيروي انساني كارامد، تجهيزات و توانايي هاي منحصر به فرد از ماهيت دانش بنيان برخوردار است.

بر پايه اين گزارش نگاه ويژه به مديريت دانش در سالهاي اخير نشان از اولويت هاي مديران ارشد سازمان در اين مورد بوده و يقيناً آنچه امروز در اين مسير حاصل شده است مديونِ تخصص، دانش، تجربه و مشاركت كاركنان پژوهشگاه صنعت نفت بعنوان سرمايه هاي اصلي سازمان و حمايت مستقيم و همه جانبه مديران ارشد پژوهشگاه به همراه راهبري حوزه اطلاعات علمي و مديريت دانش بوده است.

خاطر نشان مي‌شود هفتمين جايزه ملي مديريت دانش در روز‌هاي سه شنبه و چهارشنبه 4 و 5 اسفند 94 در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب