امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1444 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بهنام بهادری خبرداد؛

همکاری جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و بلاروس

خبرایران: بهنام بهادری دبیر کمیته آموزش و بین‌الملل جشنواره ۱۰۰، از برگزاری نشستی در خصوص همکاری مشترک فرهنگی با کنسول سفارت جمهوری بلاروس خبر داد.
همکاری جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و بلاروس
به گزارش خبر ایران، این جلسه با حضور ایگور خودین کنسول سفارت جمهوری بلاروس و بهنام بهادری دبیر کمیته آموزش و بین‌الملل جشنواره 100 در محل سفارت بلاروس در تهران برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این جلسه ضمن بررسی راهکارهای همکاری متقابل، مقرر شد پس از تصویب موارد ذیل، راهکارهای اجرایی شدن مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

همکاری با دانشکده هنرهای دراماتیک شهر مینسک در خصوص آموزش و تولید فیلم‌های خیلی کوتاه و انتشار آن،فراخوان جشنواره 100 در بین  دانشجویان و هنرمندان جوان بلاروسی جهت تولید آثار 100 ثانیه‌ای همچنین همکاری مشترک در برگزاری کارگاه های آموزشی فیلم 100 همزمان با برگزاری جشنواره کوتاه مینسک از جمله مواردی است که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای، در چهار بخش اصلی، بین‌الملل، چشم انداز 1404 و سینمای اخلاق از 7 تا 9 اسفندماه در محل حوزه هنری و سینما آزادی برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب