امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 15654 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سردار حسین اشتری اعلام کرد؛

سالانه بیش از 500 تن مواد مخدر در کشور کشف می‌شود/ مواد مخدر صنعتی آسیب بزرگی به جوانان می‌زند/ هیچ کشوری به اندازه ایران دارای امنیت نیست

خبرایران: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در زمینه کشف مواد مخدر اقدامات مناسبی انجام شده، گفت: سالانه بیش از 500 تن مواد مخدر در کشور کشف می‌شود.
سالانه بیش از 500 تن مواد مخدر در کشور کشف می‌شود/ مواد مخدر صنعتی آسیب بزرگی به جوانان می‌زند/ هیچ کشوری به اندازه ایران دارای امنیت نیست

به گزارش خبرایران، سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان باید از رحمت الهی بهره کافی را ببریم و در یک‌سوم باقیمانده این ماه از همه فرصت‌ها استفاده کنیم، اظهار کرد: همه مؤمنان دست در دست هم برای پیروزی مسلمانان در اقصی نقاط جهان و نابودی دشمنان دعا کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد نظم و امنیت برعهده کارکنان خدوم نیروی انتظامی است، افزود: امروز نیروی انتظامی به‌دلیل گستردگی و تنوع مأموریت در عرصه امنیت و خدمات‌رسانی، پیشتاز است.

فرمانده نیروی انتظامی با عنوان اینکه خدمت برای ایجاد امنیت در کشور عبادت و افتخار است، اضافه کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار است و باید مقتدر بوده و رأفت و مهربانی را در برنامه کاری خویش داشته باشد.

وی با اعلام اینکه کسانی که از قانون عدول می‌کنند از نیروی انتظامی بترسند، تصریح کرد: به برکت خون شهدا و به برکت وجود رهبری شاهد امنیت بی‌نظیر در کشور هستیم.

اشتری با اشاره به مطالعه پیرامونی وضعیت کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی، خاطرنشان کرد: هیچ کشوری به اندازه ایران دارای امنیت نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری وی متذکر شد: برای اجرای رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی برای تحقق شعار سال، با وجود اینکه عده و عده‌ای محدود داریم ولی همه تلاش را به‌کار می‌گیریم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای تحقق شعار سال برنامه داریم نقش‌آفرینی مناسبی داشته باشیم و اقداماتی در درون و بیرون سازمان در برنامه کاری قرار دهیم.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، ادامه داد: به‌دلیل قاچاق کالا و ارز مشکلات اقتصادی و اجتماعی متوجه کشور شد اما با همکاری ارگان‌های مرتبط برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرچه در توان داریم، به اجرا می‌گذاریم.

اشتری با اعلام اینکه امنیت پایدار در مناسبت‌های مختلف کشور به‌خوبی مشاهده شد، تأکید کرد: برقراری امنیت در انتخابات، اقدامات تأمین امنیت در روز قدس و برقراری امنیت در مراسم اربعین، از جمله اقدامات مناسب نیروی انتظامی بود.

وی با عنوان اینکه در زمینه کشف مواد مخدر اقدامات مناسبی انجام شد، یادآور شد: سالانه بیش از 500 تن مواد مخدر در کشور کشف می‌شود و مواد مخدر صنعتی آسیب بزرگی به جوانان می‌زند، هر چند مراقبت کنند ولی مقدار کم آن هم آسیب‌زاست.

وی با اشاره به اینکه مازندران استان حائز اهمیت برای کشور است، افزود: ایجاد امنیت در سطح سواحل این استان بسیار مهم است.

اشتری با اشاره به آمار از کاهش جرائم در استان مازندران خبر داد و بیان کرد: طرح مکنا برای مناسب‌سازی فضای کلانتری‌ها در مازندران انجام شد که نیاز است کارکنان خدمات مناسب به مردم ارائه دهند و با آنها برخورد شایسته‌ای داشته باشند.

وی در پایان گفت: پاکسازی مناطق آلوده در مازندران نیاز اساسی بود که انجام شد و این روند نیاز به ارتقا نیز دارد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب