امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16886 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر حمید چوبینه خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز پایش و غربالگری سلامت مادر، کودک و جنین و بانک خون درمجتمع دارویی و درمانی هلال احمر/ انتخاب جنسیت و درمان ناباروری از جمله دیگر دلایل مراجعه زوج‌ها به مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر

خبرایران: مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر گفت: توسعه صنعت درمان بیماران خارجی از اهداف اصلی ما در این مجتمع به شمار می‌رود و بیش از 4500 زوج طی دو سال اخیر به مرکز ناباروری رویش مراجعه کرده اند.
راه‌اندازی مرکز پایش و غربالگری سلامت مادر، کودک و جنین و بانک خون درمجتمع دارویی و درمانی هلال احمر/ انتخاب جنسیت و درمان ناباروری از جمله دیگر دلایل مراجعه زوج‌ها به مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر

به گزارش خبرنگار خبرایران،‌ نشست خبری« مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر» و تقدیر از اصحاب رسانه  امروز25 مردادماه 1395 با حضور «دکترحمید چوبینه» مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر و اصحاب رسانه در مجتمع دارویی و درمانی هلال احمربرگزار ودراین نشست صمیمی  «دکترحمید چوبینه» مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر اظهار داشت: مجتمع دارویی درمانی هلال‌احمر از ابتدای سال جاری اقدامات زیادی انجام داده که راه‌اندازی مرکز پایش و غربالگری سلامت مادر، کودک و جنین همچنین راه‌اندازی بانک خون از جمله این برنامه‌ها بوده‌‌اند.

دکترچوبینه تصریح کرد: خوشبختانه مردم عزیر کشورمان تا کنون کمک‌های خوبی به مجتمع دارویی و درمانی هلال احمرجهت ارائه خدمات به بیماران نیازمند داشته اند به نحوی که اخیرا دندانپزشکان یک دستگاه دیالیز را که قیمت آن حدود 55 میلیون تومان بود به این مرکز هدیه کرده و بانک رفاه نیز یک دستگاه آمبولانس به تجهیزات بیمارستانی به مجموعه مجتمع دارویی و درمان هلال هبه کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مرکز جامع توانبخشی، مرکز جامع سرطان و مرکز جامع تصویربرداری در مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر راه‌اندازی شده و 30 تا 40 درصد اعمال جراحی در ماه گذشته در این بیمارستان افزایش یافته که بیشترین جراحِ‌ها مربوط به جراحی چشم و حوزه ناباروری بوده است.

مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر عنوان داشت: توریست درمانی یکی از اهداف مجتمع دارو و درمانی هلال‌احمر است و با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در این زمینه همکاری داشته و آنها حمایت لازم را جهت صدور پروانه بهره‌برداری هتل مجتمع دارو و درمانی انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: بیماران زیادی از کشورهای تاجیکستان، عمان، افغانستان، اذربایجان و عراق همچنین بیماران دو ملیتی از کانادا و آمریکا جهت درمان به این مجتمع دارویی و درمانی مراجعه کرده و به طور کلی طی سه سال گذشته بیش از 1500 توریست در این مجتمع درمانی مداوا شدندو کیفیت، استاندارد و ارزان بودن خدمات در این مجتمع از جمله دلایل علاقه‌مندی توریست‌ها جهت درمان در این مجتمع است.

چوبینه افزود: توسعه صنعت درمان بیماران خارجی از اهداف اصلی ما در این مجتمع به شمار می‌رود و  بیش از 4500 زوج طی دو سال اخیر به مرکز ناباروری رویش مراجعه کرده اند و بخشی از این زوج‌ها فرزندان قبلی‌شان دچار اختلالات کروموزومی بوده و جهت پیشگیری از این مساله در باروری‌های بعدی به مجتمع‌های دارویی و درمانی هلال مراجعه کردند.

وی تاکید کرد: انتخاب جنسیت و درمان ناباروری از جمله دیگر دلایل مراجعه زوج‌ها به این مجتمع بوده و خوشبختانه در حال حاضر 50 درصد این افراد وارد سیکل درمان شده‌‌اند.

مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر در پایان سخنان خود به برنامه مشترک ایران و ایتالیا جهت درمان ناباروری اشاره و گفت: در مهرماه امسال همایشی در ارتباط با درمان ناباروری با حضور متخصصان خارجی برگزار می‌شود تا بتوانیم در زمینه درمان ناباروری موفقیت‌های بیشتری داشته باشیم.

بنابراین گزارش، مجتمع درمانی هلال‌ ایران از سال ۷۸ خدمات تخصصی چشم‌پزشکی، همودیالیز، پایش سلامت و خدمات تخصصی قلب و عروق و پوست را به مردم ارائه می‌کند و هم اکنون ۴۰ تخت همودیالیز و ۵ اتاق عمل چشم برای انجام جراحی‌های پیشرفته چشم در این مرکز خدمات ارائه می‌کند.ضمن اینکه مرکز درمان ناباروری با همکاری پژوهشگاه رویان   برای درمان ناباروری بیماران و زوجین نابارور دراین مرکز راه اندازی شده است.

نشانی : مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران: فلکه دوم تهرانپارس – انتهای خیابان شهید ناهیدی (جشنواره) بعد از چهارراه سیدالشهداء ، مجتمع دارویی درمانی هلال ایران

نشانی اینترنتی : http://www.helalclinic.ir

نشانی رایانامه : Info@helalclinic.com

مرکز تلفن (۲۵خط): ۷۷۳۳۶۰۰۶

فکس : ۷۷۳۴۸۷۲۱

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب