امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17261 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مدت 2 روز برگزار می شود؛

جشن تخفیف 100هزار دقیقه‌ای شدن فرانش

خبرایران: وب سایت آموزش اینترنتی فرانش به مناسبت 100هزار دقیقه ای شدن آموزش‌های ویدیویی خود، اقدام به ارائه تخفیف 30درصدی در روزهای 16 و 17 شهریور ماه برای تمامی دوره‌های آموزشی خودش کرده است.
جشن تخفیف 100هزار دقیقه‌ای شدن فرانش

به گزارش خبرایران به نقل روابط عمومی وب سایت فرانش، شرکت‌های آموزش ویدیویی آنلاین در راستای گسترش استفاده عمومی از ابزارهای مجازی، درصدد بازاریابی و ورود قوی به صنعت آموزش در دنیای مجازی هستند تا با ارائه ویدیوهای آموزشی به نیاز مشتریان خود پاسخ مثبت دهند.
از همین سو، مخاطبان آموزش اینترنتی نیز اغلب تمایل به سایت هایی دارند که از حیث تنوع، کیفیت، میزان ساعت آموزش و ... از سطح مطلوب تری نسبت به دیگر سایت ها برخوردار باشد .

با توجه به نزدیکی سال تحصیلی جدید، تمامی وب سایت های آموزشی درصدد جذب مخاطبان بیشتر هستند تا محصولات خود را به مشتریان ارائه دهند.

وب سایت فرانش هم، به عنوان یکی از سایت های آموزشی در این عرصه با توجه به 100هزار دقیقه ای شدن آموزش ویدیویی خود، تخفیف ویژه 30 درصدی بر روی تمامی دوره های خود را در روز 16 و 17 شهریور ماه سال جاری لحاظ کرد تا به قانون مشتری مدار اهمیت ویژه ای  داده باشد.

گفتنی است اهمیت این موضوع از آن جهت است که امروزه، نظام آموزشی دیگر به مدارس و دانشگاه ها ختم نمی شود بلکه وب سایت های اینترنتی با نیازسنجی دقیق از مشتریان خود به سمت انتشار ویدیوهای آموزشی می کنند تا از لحاظ کیفیت در رقابت با دیگر سایت های آموزشی نسبت به سایر رقبای خود از دید مشتریان، جلوه بهتری داشته باشند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب