امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17430 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

صدرا شریعتمداری اعلام کرد؛

برندایرانی بادی اسپینربا کمپانی پرتغالی «Mind the gap»همکاری می کند/ برندها به رسانه ها نیازمند هستند/هنرمعنوی و بومی ایران را به روسیه انتقال می دهیم/از تم سنگ فیروزه نیشابور درکالکشن 2017 استفاده خواهیم کرد

خبرایران: تیم خلق ایده و مارکتینگ برند ایرانی بادی اسپینرگفت: ما یک معدن خاص فیروزه در نیشابورانتخاب کردیم و می خواهیم از آن معدن عکاسی و رگه های فیروزه نیشابور را در طرح هایمان ارایه دهیم.
برندایرانی بادی اسپینربا کمپانی پرتغالی «Mind the gap»همکاری می کند/ برندها به رسانه ها نیازمند هستند/هنرمعنوی و بومی ایران را به روسیه انتقال می دهیم/از تم سنگ فیروزه نیشابور درکالکشن 2017 استفاده خواهیم کرد

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «بررسی راهکارهای تبادل دانش فنی حوزه مد و لباس بین ایران و پرتغال» صبح امروز یکشنبه 28 شهریور1395 با حضور«رامین جوانرود»مدیر عامل برند ایرانی بادی اسپینر، «امیرفرمانیان» مدیر مالی و بازگانی این برند، «ترزالانسا»نماینده کمپانی تبلیغاتی مد و لباس(Mind the gap) ،«صدرا شریعتمداری» تیم خلق ایده و مارکتینگ برند ایرانی بادی اسپینر و اصحاب رسانه در هتل استقلال برگزار و دراین نشست خبری«صدرا شریعتمداری» تیم خلق ایده و مارکتینگ برند ایرانی بادی اسپینراظهارداشت: با یک خودنمایی توانمندی پوشاک ایران راقصد داریم به دنیا نشان دهیم.

شریعتمداری تصریح کرد:امروز برای اولین بار یک برند ایرانی با فهم و توان 2 فصل قبل از کار و فعالیت ایده (کانپست) خود را در کشور خود پیاده کند و درباره آن شروع به صحبت کند، در خارج از ایران یک چیزی که درباره مد و لباس موضوع است همین ایده است که 2 فصل پیش از ارایه محصول برند ها برنامه و ایده خود را معرفی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای بهار و تابستان سال 96 یا سال 2017 میلادی اعلام برنامه می کنیم، تاکنون این کارراهیچ برندی در کشورنکرده و اما برای این کار به دانش کشور خودمان اکتفا نکردیم و این دانش را با خارج از کشور پیوند زدیم و در همین راستا برند ایرانی بادی اسپینررا با کمپانی پرتغالی «ترزا» برای همکاری های مختلف پیوند زدیم.

عضوتیم خلق ایده ومارکتینگ برند ایرانی بادی اسپینرتاکید کرد: داستان تولید داخلی داستان متمایزی است یکی از انتقادات ما این است که برای تعریف ها یک زیرساخت هایی باید معرفی شود، یکی از وجه تمایزهایی برندهایی که در داخل کشورها تولید می کنند داشتن ذهنیت و کانسپت است این ذهنیت باعث می شود که برندها به رسانه ها نیازمند می شوند ما نیازمند ارتباطات هستیم.

وی عنوان داشت: وقتی برندی در دنیا فعالیت اش را شروع می کند باید با رسانه ها در تعامل باشد، نداشتن خبرنگاران حرفه ای در حوزه مد و لباس یکی از مشکلات مد و لباس کشور است، صنعت مد با 5 خبرنگار حرفه ای این حوزه می تواند متحول شود و جان بگیرد.

شریعتمداری درخصوص کانسپت آبی فیروزه ای در کالکشن بهار و تابستان 96 برند بادی اسپینرهم ابرازداشت: ما در این کانپست جدید یک ترکیب جدیدی از هنرهای بومی شده و هنرهای مدرن با موجودیت جدید ارایه می کنیم، تمام بافت ایرانی بودن برند حفظ می شود.

وی ادامه داد:قصد داریم در بسیاری از کشورهای جهان مثل کاروان المپیک شرکت کنیم، در زمستان و پاییز به سراغ کشور روسیه رفتیم و حرکت نقاشی بین دو کشورراانتخاب کردیم، در «رویای روسیه»هنر معنوی و بومی ایران را انتقال می دهیم.

تیم خلق ایده و مارکتینگ برند ایرانی بادی اسپینریادآورشد: محصولات ما شبیه محصولات اروپایی شامل چند بخش است 30 درصد تولیدات به کانسپت جدید اختصاص می دهیم و 70 درصد محصولات تولیدی مشترک بین همه است؛ نگاه ما روی 30 درصد این حرکت است، ما در گذشته محصول محور بودیم اما امروز این گونه عمل نمی کنیم.

وی افزود: بادی اسپینر الان فروشگاه دارد و عمده کار نمی کند، ما محوریت مان به جای محصول از این به بعد مصرف کننده است ؛ 30 درصد کاری که در بهار امسال ارایه می دهیم 30 درصد خلاق است 70 و درصد همان چیزی که بوده است، در آینده تمام برنامه های ما حول محور مشتری است.

شریعتمداری تاکید کرد: ما اولین قدم را برای جهانی شدن برداشته ایم و یک برند ایرانی 2 فصل زودتر کانسپت اثر را ارایه می کند، تقلب بدون فکر یک مملکت را بدبخت می کند، در واقع کپی کاری است، ما هم تی شرتی را تهیه کنیم که مردم دوست دارند، 30 درصد فعالیت ما خلاقانه بدون کپی است، 70 درصد هم کپی است. ما برند بدون کپی در ایران نداریم.

وی درخصوص استفاده از تم سنگ فیروزه نیشابور در کالکشن 2017 این برند گفت: این رنگ 30 درصد مدل های جدیدی شرکت های ما در فصل جدید است، ما یک معدن خاص فیروزه در نیشابور انتخاب کردیم و می خواهیم از آن معدن عکاسی کنیم ، بر این اساس رگه های فیروزه نیشابور را در طرح هایمان ارایه دهیم و رنگ غالب برند آبی فیروزه ای می شود و طراحی لباس بر اساس رنگ سنگ ها خواهد بود. دکوراسیون 30 درصد آبی فیروزه ای که مردم در آن فصل ما را بشناسند.

 

فرمانیان: المان های هنری ایرانی را در تولیدات مان به کار می گیریم

امیر فرمانیان مدیر مالی و بازگانی بادی اسپینر نیزدر این نشست طی سخنانی اظهارداشت: گسترش سیستم فروش یکی از اهداف جدید این مجموعه است؛ نگاهمان در این برند از بازار عمده فروشی به خرده فروشی تغییر کرده است و در سال های آینده این سیاست را دنبال می کنیم.

مدیر مالی و بازگانی بادی اسپینرتصریح کرد:نگاه مجموعه بادی اسپینر به هر نقطه ایران متفاوت است، بر اساس موقعیت و پیشینه فرهنگی هر منطقه محصولات متناسب با آن ارایه می شود.

وی از ارایه یک سیستم جدید فروش در این مجموعه خبر داد و عنوان داشت: در زمینه هنری نیز المان های هنری ایرانی را در تولیدات مان به کار می گیریم و در همین راستا از تئاتر و نقاشی بهره می گیریم.

بازار پوشاک ایران پتانسیل بالایی از لحاظ فرهنگی برای دنیا دارد

بنابراین گزارش،پوشاک بادی اسپینر تماما برگرفته از زحمات کارگران ایرانی است، نمایه بز ایلامی که یکی ازکهن ترین نمادهای دست ساز بشر در ایران و جهان است را به عنوان سمبل و لوگوی خود برگزیده و اکنون به عنوان بخشی از تعهد اجتماعی خود به هنر و تمدن ایران زمین، کمپینی با نام «نجات سرزمین تیمره» را ایجاد کرده است.ضمن اینکه هدف این کمپین معرفی سرزمین تیمره به تمام مخاطبان این برند در فروشگاه های 19 گانه اش است متونی زیبنده ایران زمین جاری شده بر صورت لباس های تیمره همه حکایت از تمدنی می کند که می تواند سفیری مناسب برای ایرانیان و ایران زمین باشد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب