امروز: شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/04]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17462 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

مدیران محلات در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان هستند

خبرایران:معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: مدیران محلات پایتخت در خط مقدم پایگاه اجتماعی شهر برای خدمت رسانی به شهروندان هستند و رفع مسائل محله ها در اولویت اقدامات ما قرار دارد.
مدیران محلات در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان هستند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبداللهی در جلسه نشست هم اندیشی مدیران محلات شهر تهران که با حضور مدیران کل ادارات حوزه اجتماعی و فرهنگی، مدیر ستاد مدیریت محله و مدیران سرای محلات در تالار ایوان شمس برگزار شد، اظهار داشت: مدیران محلات باید به عنوان ریش سفید و معتمد محله باشند و اولویت کار ما حل مشکلات محلات و بیمه مدیران محلات و خانه هاست.

وی افزود: ما در حال حاضر در مقطعی زندگی می کنیم که از هر طرف مورد هجوم دشمن هستیم و باید از طریق حوزه فرهنگی، اجتماعی، ارزشی و انقلابی عمل کنیم و امیدوارم با برگزاری این چنین نشست ها بتوانیم به اهدافمان برسیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: همه ما در حال حاضر داریم با موضوعات فرهنگی و اجتماعی به مردم خدمت میکنیم و برای ما افتخار است که بتوانیم مشکلات محلات را حل و فصل کنیم. دکتر قالیباف تنها شهرداری بود که مبحث مدیریت محله را در کلانشهر تهران باب کرد و مدیریت محله در هیچ کدام از کلانشهرهای کشور صورت نپذیرفت.

وی در پایان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر موضوع سرشماری و نفوس مسکن در کشور گفت:من از یکایک مدیران محلات تقاضا دارم در کنار همکارانتان موضوع سرشماری و نفوس مسکن این دوره به طور جدی عمل نمایید.

عبداللهی با اشاره به جایگاه مهم مدیران محلات قول داد تمام تلاش این مجموعه را برای پیگیری و رفع نیازهای این عزیزان انجام دهد.

در این نشست سمانه زمانی مدیرکل اداره سلامت نیز در خصوص تهیه و تنظیم کتاب ((راه آینده خانه های سلامت)) پس از برگزاری اردوهای جهادی اخیر و کتاب ((برنامه و نظام نامه سلامت شهرداری تهران))که توسط شهردار تهران به شهرداران مناطق 22گانه ابلاغ شده است خبر داد.

در ادامه دو تن از مدیران محلات در خصوص مسائل و مشکلات خود از جمله بیمه مدیران محلات مسائلی را مطرح کردند و همچنین توجه به برنامه های اجرایی در دستورالعمل ها، یکپارچگی مناطق در ساماندهی محلات، فعال سازی خانه های مختلف محلات با سیاست های اجرایی مرکز را خواستار شدند.  

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب