امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17639 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد؛

شهدا و دفاع مقدس بهترین و مهمترین الگوی تربیتی جوانان ما هستند / کار برای شهدا و رزمندگان باقیات صالحات است

خبرایران: رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یکی از درخشان ترین صحنه های نقش آفرینی ملت مسلمان ایران است و هنوز ناگفته های بسیاری دارد که لازم است بیان شود تا نسلهای آینده با ایثار و فداکاری ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.
شهدا و دفاع مقدس بهترین و مهمترین الگوی تربیتی جوانان ما هستند / کار برای شهدا و رزمندگان باقیات صالحات است

به گزارش خبرایران، با محمد رضایی که در صحنه های نظامی و فرهنگی دفاع مقدس نقش آفرین بودند و هم اینک به عنوان رییس سازمان ورزش شهرداری تهران به گفتگو نشستیم.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی 8 ساله اگرچه به ظاهر پایان یافته اما همچنان در شکل و صورتی دیگر جریان دارد.

وی این هفته را به رزمندگان سال های خون و حماسه، جانبازان، آزادگان، خانواده معظم شهدا و نیز ملت غیور ایران تبریک گفت و افزود: دفاع مقدس همواره در رگ های تاریخ این سرزمین جاری بوده است. مردم همیشه در صحنه انقلاب اکنون نیز در عرصه های دیگر نظیر تهاجم فرهنگی آماده دفاع و جانفشانی هستند و این البته شایسته بهترین تقدیرهاست.

رضایی خاطر نشان كرد: امروز وظيفه ي همه ماست كه در فرصت هاي مختلف،  ياد و نام اين شهداي والامقام را كه به حتم در صحنه هاي حق عليه باطل مدرس دليرمردي و ايثار بودند را گرامي بداريم و به هر نحو از مقام شامخ و ارزشمند اين عزيزان تجليل كنيم.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: کار برای شهدا و رزمندگان باقیات صالحات است، با این کار انگار یک درخت برای آیندگان کاشته‌ایم؛ یک نهال را می‌کاریم تا این نهال در آینده ثمر بدهد و دیگران زیر سایه آن خواهند آرمید.

رضایی گرامیداشت سالروز آغاز هفته دفاع مقدس را ارزشمند برشمرد و گفت: شهدا و دفاع مقدس بهترین و مهمترین الگوی تربیتی برای جوانان ما هستند . دفاع مقدس یک جنبه ی ایثار شهدا دارد که جنبه برترش هست و یک جنبه خود حماسه هایی است که در دفاع مقدس اتفاق افتاد .

امروز یک نوجوان و جوان ما برای اینکه بداند در این دنیای پر آشوب این امنیت و آرامش چگونه بر کشور حاکم است باید به اتفاقات دوران در دفاع مقدس علم داشته باشد.

حماسه هایی که در آن دوران اتفاق افتاد غرور ملی و غرور دینی است. همه بحثهای حماسه حسینی و نهضت حضرت صاحب الامر علیه السلام را می توانیم در دوران دفاع مقدس مرور کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب