امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1787 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هديه‌ای برای عروس‌های سوری در كمپ پناهندگان +تصاوير

خبرایران: با وجود آنکه در یکی از بزرگترین کمپ های پناهندگی سوری زندگی می کنند، عشق در میان ساکنان سوری وجود دارد و بوتیک های لباس عروس، دختران را آماده روز بزرگ زندگی شان می کند.
هديه‌ای برای عروس‌های سوری در كمپ پناهندگان +تصاوير

 

به گزارش خبرایران، با وجود آنکه در یکی از بزرگترین کمپ های پناهندگی سوری زندگی می کنند، عشق در میان ساکنان سوری وجود دارد و بوتیک های لباس عروس، دختران را آماده روز بزرگ زندگی شان می کند.
 
به گزارش فرارو به نقل از سی ان ان، روایدا ابوزید، صاحب یک از سه مغازه لباس عروسی است که در کمپ زاتاری واقع در لبنان به سوری ها لباس عروس عرضه می کند.
 
وی که پیشتر به عنوان یک آرایشگر در سوریه مشغول به کار بود، پس از آنکه یکی از مشتریانش به وی گفت لباس عروس کرایه می دهد به فکر راه اندازی مغازه فروش و کرایه لباس عروس افتاد.
 
ابوزید در مصاحبه با سی ان ان گفت که در فصل تابستان روزانه چهار لباس عروس کرایه می دهد. وی همچنین به مشتریان خود بسته های ازدواج را پیشنهاد می کند که شامل سرویس مو و آرایش برای عروس است.
 
براساس گزارش سی ان ان، این کمپ دارای بیش از سه هزار مغازه، رستوران و بازار غذایی است که در خیابان اصلی این کمپ ها قرار گرفته است.
 
بر اساس گزارش سازمان ملل، بیش از دو میلیون و 400 هزار تن از مردم سوریه از درگیری سه ساله این کشور فرار کرده اند و در کشورهای همسایه و دیگر نقاط پناهنده شده اند.
 
 
 
 
مراسم ازدواج زوج كرد سوري در كمپ پناهندگان در شمال عراق
 
 
 
 
 
 
 
ارسال به دوستان
 
 
نسخه چاپی

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب