امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1792 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۹:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افشای رابطه بازیگر بریتانیایی با بیل کلینتون+ تصویر

روزنامه های بریتانیایی از جمله دیلی میل خبر داد که در دوران ریاست جمهوری بیل کلینتن او و بازیگر بریتانیایی الیزابت هرلی مدتی مراوده ی صمیمانه داشتند.
افشای رابطه بازیگر بریتانیایی با بیل کلینتون+ تصویر

به گزارش خبرایران، این خبر زمانی درز کرد که نوار صدای ضبط شده  نامزد پیشین الیزابت هرلی،  تام سایزمور  پیدا شد .در این نوار سایزمور با جزئیات کامل  توضیح می دهد که چطور بیل کلینتون برای نمایش خصوصی فیلم نجات سرباز وظیفه رایان جت شخصی اش را برای الیزابت هرلی می فرستد تا او را به کاخ سفید بیاورد. می گویند بانی این ملاقات خود سایزمور بود که نامزدی  اش را با هرلی بهم زد و بیل کلینتن یکبار درباره رابطه ی او با نامزد سابقش پرسیده بود و شماره تماس الیزابت هرلی را از او گرفته بود.  پس از افشای این خبر الیرابت هرلی که معمولا سوژه خوب ستون نویسان شایعات است در واکنش به این خبر در صفحه شخصی اش نوشت:«داستان احمقانه مضحک. من وبیل کلینتن. مطلقا غیرواقعی.  به وکلایم سپردم. کسالت بار»واکنش الیزابت هرلی نشان می دهد که می خواهد از سایت ها و روزنامه های که این خبر را منتشرکردند شکایت کند. از آن سو تام سایزمور هم در گفت وگوی خود با هافینگتن پست خبر را رفع و رجوع کرد.وی به خبرنگار هافینگتن پست گفت:« خیر این اتهام درست نیست. من در کاخ سفید نبودم با کلینتن ملاقات نکردم.... انکار نمی کنم که این حرف ها  را گفتم.... یادم نمی آید چنین جملاتی را گفته باشم..در واقع این یک نوار صدای قدیمی است کسی آن را  منتشر کرده که خود دچار مشکلات مواد مخدر استگفتنی است که بیل کلینتن هیچ واکنشی به این جاروجنجال نشان نداد.

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب