امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18983 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گشايش درب الکامپ بروي ارتباطات و فناوری اطلاعات

خبرایران:پست به عنوان گسترده ترین شبکه ارتباطی کشور که عضوی از جامعه جهانی پست است اينبار با شرکت پست بین المللی پی دی ای پا به نمايشگاه الکامپ مي گذارد.
گشايش درب الکامپ بروي ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت پست بین المللی پی دی ای، طی دهه های اخیر در کشورهای توسعه یافته رشد اقتصادی و ایجاد مزیت های رقابتی پایدار نيازمند به گسترش بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.
در کشور ما نيز با توجه به سياست هاي اقتصاد مقاومتی، که باید در پی اقتصادي اسلامی و در جایگاه اول منطقه باشيم ؛ نياز به توسعه زير ساخت هاي فناوري اطلاعات بيش از پيش به چشم مي خورد.
در این میان نقش ویژه پست علی الخصوص در افزایش رشد اقتصادی،کاهش هزینه ها، افزایش ارزش افزوده،اشتغال و ارتقای بهره وری با ظهور اقتصاد دانش بنیان روز به روز در حال افزایش است که نمونه انها شرکت پست بین المللی پی دی ای  است که سال 1393 در ایران  تاسیس گردید.
 پی دی ای یک شرکت پستی حمل و نقل بین المللی با زنجیره متنوعی از خدمات است که کلیه نیازهای کسب و کار در این حوزه را از خرید و حمل کالا تا ترخیص و تحویل مرسولات با حداکثر سرعت و حداقل هزینه به انجام می رساند.
پی دی ای  در سال 1395 در راستای شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ضمن افتتاح چندین دفتر در نقاط مختلف دنیا و ایران، ارائه خدمات ارسال بسته های پستی کوچک و بزرگ به تمام نقاط دنیا، ارائه خدمات گمرکی، سفارش آنلاین از سایتهای خارجی و سایر خدمات پستی بین المللی را توسعه داد.
حالا بناست تا نمايشگاه الکامپ امسال از تاریخ 25 لغایت 28 ميزبان اين شرکت بومي باشد، علاقمندان به فناوري هاي ارتباطي و تکنولوژي هاي اطلاعاتي مي توانند از سایتwww.pdexp.com/Fa/Home    اطلاعات لازم را دراينباره کسب کنند.

Image result for ‫شرکت پست بین المللی پی دی ای‬‎

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب